Gå til innhold

Homofili i kristendommen.


Anbefalte innlegg

Det er helt greit, han får gjøre som han vil, men jeg synes det er trist å leve i en løgn

 

Korleis då?

 

Eg har aldri i min tid blant kristne sett noken be ein homofil person om å avstå i frå sex med menn. Eg trur ikkje du er heilt klar over korleis dei fleste kristne ser på dette ut i frå teologien.

 

Det som gjer ateistane så gærn er at me faktisk opplyser om korleis eit homofilt liv ikkje er ein dans for roser, problem den som gjer sånt bør tenkje over. Det er vell gjerne oss som oftest er i dialog med homofile som av ulike grunnar vil vekk i frå eit sånt liv.

 

Eg har jo høyrt homofile menn fortelje at det livet dei lever er veldig mykje sentrert rundt å være ung. Så mykje at ein barberer beina for å se yngre ut. Så er det mykje festing og rus. Det er mykje tilfeldig sex. Og det er jo ikkje sånt at ting ikkje endrar seg når ein vert eldre. Livet er meire enn berre ungdommen. Det var ein av grunnane til at han syntes heterofile tradisjonelle folk hadde det enklare, fordi livet var lagt opp til å ha fleire sesongar, det kjem noke etter ungdommen, festinga og sexen. Det kjem eit liv med familie, barn, camping og sydenferie osv. Det er liksom ikkje alle som er like lite reflekterte som ein modernistisk hedning, nokre ser for seg eit liv som bestefar på ein eller annan eigendom med hageselskap og samhold. Ikkje alle synst at ein bør bo åleine i oslo i ein leilighet som er som ein boks, faktisk trur eg mange er veldig redde for akkurat det. Og mange har då brent så mange bruar at dei veit ikkje kor dei skal starte, då er det veldig lett å komme til oss kristne, alle kan vifta med hendene og synga om Jesus, me ber ikkje om så mykje meir enn akkurat det.

 

Har du sett noken menigheter som har forsøkt å omvende homofile med tvang? Fordi det eg ser er at dei fleste ser på det som ein sak mellom Gud og den homofile. Sånn som du utalar deg skulle ein jo trudd dette var eit digert problem, er det ikkje ein og annan svovelpredikant i frå andre sida av verda du snakkar om her? Westboro baptist chruch ligg jo i USA, eg ser ikkje noke lignande her. Eg trur eg ikkje veit om ein einaste menighet eller kristen organisasjon av nevnbar størrelse som ikkje har homofile blant seg.

 

Homofile finn ein over alt, akkurat som du finn maktkåte mennesker over alt. Men velger du eit kristent fellesskap så samlast ein rundt å prøve å følge Jesus, han var jo ganske så sympatisk og behagelig, det vert det lagt mykje vekt på i norsk kristendom, ikkje så mykje i fantasi kristendommen som hedningane ser for seg, men i norsk kristendom så er faktisk Jesus ansett som ein grei kar som ikkje gjer noke gale. Så eg tenkjer at C3 er ein god plass å finne seg venner som er såkalla "chill".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...