Gå til innhold

Nå kan du prøve Hitman 2 helt gratis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Æsj. Må vel svinge meg rundt og få spilt det første. Støttes det fortsatt med sånne events eller hva det var?

 

Hitman er gratis til og med i dag på PS+ hvis du har det! Usikker på events da jeg akkurat har startet det, men kan melde om at det absolutt lever opp til forventningene jeg hadde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Noen som har oversikt over performance på PC? Synes Hitman (2016) var og er svært dårlig optimalisert.. Jeg har en kraftig PC, men jeg får utrolig dårlig fps ut av det spillet, uansett om jeg sitter alt på low.

 

Testa litt nå. Funker ganske bra nå, så kan være det var en av instillingene som ødela noe for meg. Kjørte det også nå i DX12, som funker relativt bra, selv om jeg hadde en del problemer med dette tidligere. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Æsj. Må vel svinge meg rundt og få spilt det første. Støttes det fortsatt med sånne events eller hva det var?

 

Husk, at du har muligheten til å spille Hitman season 1 i Hitman (season) 2! Dvs, at kjøper du Hitman 2, og oppgraderer, kan du spille alle oppdragene fra første sesong MED alle oppdateringer og spillmekanismer som H2 kom med!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Husk, at du har muligheten til å spille Hitman season 1 i Hitman (season) 2! Dvs, at kjøper du Hitman 2, og oppgraderer, kan du spille alle oppdragene fra første sesong MED alle oppdateringer og spillmekanismer som H2 kom med!

 

Men du må vel fremdeles betale for det.. Synes de skulle latt det vært gratis DLC for oss som alt eier Hitman 1. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...