Gå til innhold

Webshoppere


Anbefalte innlegg

Hvilke webshoppere mener dere er best.

Tenker på spesielt på pris/service, men en brukervenlig webshopper som er grei og rask og navigere i er jo også viktig!

 

Personlig synes jeg Datorbutiken er best både på pris og service, samt at de har en nydelig webshop. Enkel og rask meny, det er digg :smile:

 

Komplett sin webshop suger jo sinsykt. Trykker først på CPU, deretter loades en helt ny side, bare slik at du skal trykke på Socket A, og så får du se hvilke produkter du har å velge mellom.... arg.. komplett irriterer meg :sad: :sad: :sad:

 

JAJA!!! så var det deres synspunkter :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2001-10-25 21:20, apollox skrev:



anbefales på det sterkeste


Update: men etter å ha sjekket siden i dag så jeg at de ikke lenger sender ut varer til privatpersoner... meget synd :sad:



[ Denne Melding var redigert av: apollox på 2001-10-25 21:23 ]


hmm, måtte bare sende dem en mail:

 

hehe, dere må vel være den første bedriften i verden som legger ned en del av virksomheten, for at dere har for mye å gjøre...har sjefen deres ikke sjønt noenting??

hva med å ansette flere folk elller noe?

 

hehehehe lykke til.

 

håper ikke de blir for sure... :lol:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-10-25 18:42, Murty skrev:

Jeg er uenig med dere komplett er og blir og var den beste siden. Den er desidert biligst og lettest å finne fram på. datorbutiken deriomot er den mest råtne webshoppen jeg har sett, med stygt design og teite priser.


 

Jeg liker også Komplett blandt annet pga utvalg og priser(har aldri hatt retursaker med noen webshoper så sånn sett er jeg heldig :) layouten skal jeg forøvrig være enig med de andre var bedre før.

 

Men desidert billigst?

 

Sony CPD-E400P (populær 19")

 

Komplett 5545,-

 

IT Butikken 4455,-

 

på tide å revurdere synet på Komplett's priser?

 

En ting jeg synes komplett skal ha skryt for. De har god produktinfo og link til produsent, support på produkt og produkt.

 

Min fav webshop er alikevel PS Data, men jeg er ingen fast kunde hos noen. Lekre sider og fine priser. Synd at produktinfo'en ikke er så bra.

Lenke til kommentar

Databutikken.com er fin den, men jeg spyr av at de ikke klarer å lage en webshop som funker med Opera. Bruker fortiden opera 5.12 og har satt den opp til å identifisere seg som msi 5.01(som er standard). Dette er nesten nødvendig fordi det er så mange tallent løse nettsider rundt omkring).

 

Det er for dårlig.

 

Dette gjelder forøvrig også systemet som psdata, tech mfl. har kjøpt. Da må man sette opp nettleseren til å identifisere seg som mozilla. Det er for dårlig! Et ganske råttent forretnings prinsipp å utelukke potensielle kunder fordi fordi underleverandøren din ikke klarer å lage et godt nok produkt.

 

Dette er faktisk temelig amatørmessig.

 

Pål.

Lenke til kommentar

Helt enig Pål Pot. Leste foresten om M$ idag som gjør det sammen på msn.com.

 

Uansett... Jeg har nettopp handlet fra både Komplett, Databutikken og PS Utstyr. Komplett var raskest med leveransen. PS kom på en "grei" 2. plass.

Databutikken har brukt 12 dager fra bestilling...

 

Alle 3 webshoppene er greie å finne frem i. Problemet er leveransen. Der Databutikken kunne ha gjort det MYE bedre. En annen ting er; hva hvis noe er defekt? Jeg ser for meg at Komplett skal bli et STORT problem etter hva jeg forstår av kommentarene om webshoppene her på Hardware.no

 

Bruker ADSL hjemme eller nettet på jobb, så jeg kan ikke si noe om farten til disse. Mao så kjenner jeg ikke til det problemet som "what's-his-name" snakket om hos Komplett.

 

L8er!

Lenke til kommentar

Datorbutiken er veldig billig, men bruker forferdelig lang tid å levere varene. Bestilte fra de Fredag den 5 oktober, og hentet varene på posthuset Mandag den 22 oktober... Jeg bestilte ganske mange komponenter da, tilsammen 3 kolli, så kanskje det er en del av grunnen, men alikevel...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

når det gjelder Komplett vs. Datorbutiken er det jo mange felt de kan rangeres på

 

levering: når det gjelder levering syns jeg Komplett er absolutt best. de er raske og gir beskjed om alt under leveringen. Datorbutiken har jeg sett to tilfeller der jeg ikke har fått denne "Følg pakken" funksjonen til å fungere. dette syns jeg er dårlig for jeg har bestilt en hel del fra Komplett og aldri hatt problemer der.

 

priser: her er det rett og slett ingenting og diskutere. Datorbutiken stikker av som vinner av priskrigen her. altså, de er billigst! accept it!

 

overall: hvis du setter at det går fort og at du får god kundeservice framfor å kunne få prisene lavest mulig så er Komplett tingen. hvis du er fattig og driter i alt anna bare du får prisen ned mot innkjøpspris så er Datorbutiken din butikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...