Gå til innhold

Kabinett: LianLi eller Thermaltake


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[quote name='OterOter' date='20/12/2003 : 19:44'] Har thermaltake xaser III

Skjønner ikke hva dere mener med at det er dårlig kvalitet på de. Har dere i det hele tatt prøvd et thermaltake kabinett? Er kjempefornøyd med mitt.

Har aldri prøvd lian li og kan derfor ikke uttale meg der.

Men kan med sikkerhet si at jeg er kjempefornøyd med mitt xaser kabinett [/quote]
Har også ett sånt,er kjempefornøyd jeg thermaltake xaser III
Lenke til kommentar
thermaltake er billig skit av dårlig kvalitet som fort går sundt

Altså.. trådstarter: Gidder ikke å anbefale noe for jeg står mellom omtrent det samme valget, men ikke hør på disse fjolsa her. De har jo ikke peiling og snakker LANGT IFRA av erfaring. Hvem sier at thermaltake har dårlig kvalitet? Tvert imot sier mange. denne, denne er bare de jeg gadd å finne... pluss at xaser III serien har fått ca. 10 editors choice awards...

 

-Sier ikke at du skal kjøpe tt istedet for Lian-Li men er bare lei av alle de fjolsa som uttaler seg uten å ha peiling :angry:

Og dessuten om trådstarter liker utseende eller ei kan han få bestemme selv.

Lenke til kommentar

Dersom du allerede ikke er fast bestemt på Thermaltake eller Lian Li vill jeg tatt en kikk på denne fra Cooler Master (linken er til en review på Toms Hardware). Microplex har disse i sølv og i sort for 1695,-.

 

 

Konklusjon fra TomsHardware:

The overall Editors' Choice for high-end/enthusiast case is awarded to Cooler Master for the Wave Master TAC-T01-EK. Clearly, Cooler Master deserves serious recognition for this elegant design and attractive feature set developed with the Wave Master. While we were impressed with the original revision of this case, it is not often that a company has the opportunity to receive a second chance at making a splash. Cooler Master is the current crème de la crème of high-end case manufacturers. The Wave Master is an excellent case and although many consumers may complain about the $200 US price tag, we believe it is reasonable considering all that this case has to offer.

 

Er du kun ute etter Thermaltake eller Lian Li ville jeg gått for Lian Li grunnet utrolig rånete design på Thermaltake boksene. :thumbdown:

Endret av Odd Logic
Lenke til kommentar
thermaltake er billig skit av dårlig kvalitet som fort går sundt

Altså.. trådstarter: Gidder ikke å anbefale noe for jeg står mellom omtrent det samme valget, men ikke hør på disse fjolsa her. De har jo ikke peiling og snakker LANGT IFRA av erfaring. Hvem sier at thermaltake har dårlig kvalitet? Tvert imot sier mange. denne, denne er bare de jeg gadd å finne... pluss at xaser III serien har fått ca. 10 editors choice awards...

 

-Sier ikke at du skal kjøpe tt istedet for Lian-Li men er bare lei av alle de fjolsa som uttaler seg uten å ha peiling :angry:

Og dessuten om trådstarter liker utseende eller ei kan han få bestemme selv.

Meget enig, masse njub innlegg her.

personlig så har jeg xaser III og er meget fornøyd med det.

 

 

min mening er at du skal velge ut av utsende, for begge merkene e kjent for flott kvalitet og alt det der...

Endret av SpinnangR
Lenke til kommentar

Nice...likte Cooler Master kabinetta :thumbup: !!

Men det spørst vilket av dei 3 som er smartes gjennomført!?

Skal klokke når eg får nytt kabinett,så det spørst vilket kabinett som har best luftgjennomstrømning!?

(ps:Har ikke planer om vannkjøling_enda_,så kjøleegenskapene må toppa heile driten :p )

Lenke til kommentar

Lian Li eller Lepont som jeg selv har. Begge har utrolig bra finish. Lepont kabinettet er enda lettere enn Lian Li grunnet AlMg.

 

Lepont gir dessuten mer for pengene. Det er et par vinduer, og det følger med kabinettvifter. Som en annen nevnte er også Coolermaster meeeget pene.

 

Thermaltake, Alienware og andre Chieftec kloner blir for glorete etter min mening, og jeg kan ikke fatte at det er noen som synes det er "kult". Men, smaken er som baken, og jeg respekterer deres valg.

 

DrErling

Lenke til kommentar
Dette:Thermaltake

kabinettet er ikke basert på Chieftec men på Avantec sitt skrueløse kabinett

ja alle Xaser III e skruefrie. men du kan også bruke goe gammeldagse skuer hvis du vil. Samtlige jeg kjenner som har Xaser III er mektigt imponert over det...Og det at det e harry e bare kødd, det e stil fult med deilige balanser... :D

 

 

det har meget god luftgjennomstrømming btw... ;)

Lenke til kommentar
thermaltake er billig skit av dårlig kvalitet som fort går sundt

Her har vi en taper som iallfall ikke har testet Thermaltake. Ja, jeg skal være enig i at plastikkvinduet kanskje ikke er det beste, men kvaliteten ellers er god. Det samme har LianLi.

 

Velg det kabinettet som du synes ser kulest ut. Personlig er jeg godt fornøyd med Thermaltake Xaser III.

Lenke til kommentar

Du kan ikke spørre om sånt på et forum. Det er som en Intel vs AMD krig (AMD ruler). Den ene er en mercedes (lian li), elegant med rene linjer.

Den andre er en litt mer rånete bmv, farger, stoort vindu, litt harry.

 

Du må nok selv bestemme hva du vil ha...

:xmas: god jul :xmas:

Endret av sverreco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...