Gå til innhold

MSN logger ikke automatisk på i XP


ohoholm

Anbefalte innlegg

Jeg har aktivert at MSN skal logge seg på automatisk under oppstart av PCen siden jeg sitter på bredbånd. Det virker som om Norton Internet Securities (NIS) blokkerer all tilgang under oppstarten og MSN får dermed ikke logget seg på. Den prøver litt, men så stopper den og blir værende avlogget.

 

Når jeg deaktiverer at NIS starter automatisk under oppstart, logger den seg derimot på med en gang. Noen som er kjent med problemet og kan hjelpe meg med å få MSN til å automatisk logge seg på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trur ikke du forstod problemstillingen helt...:

 

Idet XP starter opp og NIS lastes inn får ikke MSN logget på og gir opp. Med en gang den er ferdig kan jeg etterpå manuelt klikke "logg på", og da logges jeg på MSN uten varsler fra NIS. Betyr ikke dette at NIS egentlig er innstilt riktig i forhold til MSN? Hvordan får jeg NIS til ikke å sperre MSN under oppstarten?

Lenke til kommentar

Prøver å dra noe fornuftig ut av mailene jeg får fra Symantec (alle er jo prefabrikerte så det er ikke alt som treffer meg helt) og inntil videre er det kun et godt forslag som kan høres riktig ut.

 

Det dreier seg om å endre oppstarts-rekkefølgen til tjenester i XP. Symantec ber meg endre oppstarts-type slik at MSN starter etter NIS. Noen som vet hvordan det gjøres?

 

Det jeg ikke forstår er at det kun er følgende alternativer for oppstarts-type: manuell, automatisk og deaktivert. Hvordan kan dette påvirke oppstarts-rekkefølgen?? Noen som har et forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...