Gå til innhold

Fortsatt mulig å kjøpe rimelige Tesla-modeller


Anbefalte innlegg

Førermiljø, ja. En diger plasma-tv i midtkonsollen og plastseter, unnskyld, vegansk lær.

Newsflash: SAMTLIGE modell 3 er veldig tidlige utgaver. Hastet ut døra for å møte et produksjonsmål. Selv ikke du er bortreist nok til å tro at det betyr "kvalitet", og når jeg sier selv ikke du legger jeg lista ganske lavt for objektivitet.

Her svarer du ikke på det jeg skriver. Du kan kalle dem "veldig tidlige utgaver" eller hva som helst, men poenget er at den første de testet var en av de aller første som rullet av produksjonslinkene.

 

Den de har testet nå, og som de skryter av, er en av de som er produsert senere, i løpet av 2018.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det stemmer. Full of it? Det er jo bare til å søke opp bilder det. Plast over alt, slik plast/mykt skinnstoff over alt som er alt annet enn premium osv. Men skal dog sies at model 3 kun kommer med premium interiør nå, så sammenligningen er ikke helt fair. Den blir nok langt mer plastikk etterhvert den også.

Hva er dette "premium" interiøret laget av igjen? I tillegg til indikatorene som kunne ha vært fra en ford fiesta, er det jo bare den berømte tv-skjermen og de billige setene igjen. Skjermen må virkelig være super å fikle med når man ligger i kollektivfeltet i 120.

Endret av Lilac1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er dette "premium" interiøret laget av igjen? I tillegg til indikatorene som kunne ha vært fra en ford fiesta, er det jo bare den berømte tv-skjermen og de billige setene igjen. Skjermen må virkelig være super å fikle med når man ligger i kollektivfeltet i 120.

 

Ja det er langt i fra skinnet en får når en kjøper premium hos Tyskerne, ingen tvil om det. Det er trossalt en Amerikansk bil. Hva er det som er galt med indikatorene? Indikatorene i GLC'en er nøyaktig like de jeg har i min Model S. For det er trossalt ett produkt som kommer i fra Mercedes. Skjønner ikke hvorfor du fabler om dette hele tiden. Hva er det som er galt med de? Og hva bør mercedes forbedre? Hva skal en tukle med skjermen for når en kjører egentlig? Ingenting der en trenger. 

 

Jeg spør igjen jeg, har du i det heletatt vært i nærheten av en model 3?

Lenke til kommentar

Ja det er langt i fra skinnet en får når en kjøper premium hos Tyskerne, ingen tvil om det. Det er trossalt en Amerikansk bil. Hva er det som er galt med indikatorene? Indikatorene i GLC'en er nøyaktig like de jeg har i min Model S. For det er trossalt ett produkt som kommer i fra Mercedes. Skjønner ikke hvorfor du fabler om dette hele tiden. Hva er det som er galt med de? Og hva bør mercedes forbedre? Hva skal en tukle med skjermen for når en kjører egentlig? Ingenting der en trenger. 

 

Jeg spør igjen jeg, har du i det heletatt vært i nærheten av en model 3?

Javisst, den ser helt forjævlig ut, og gitt det utrolige antallet mandagsbiler hos "premium"søskenet er det beint fram utrolig at noen tør sette seg i en utgave til halve prisen fra samme produsent.

Lenke til kommentar

Javisst, den ser helt forjævlig ut, og gitt det utrolige antallet mandagsbiler hos "premium"søskenet er det beint fram utrolig at noen tør sette seg i en utgave til halve prisen fra samme produsent.

 

Godt ikke alle synes det samme :) Viktig med variasjon vet du! De fleste som kjører Tesla er veldig fornøyd, selv om det er problemer. De fleste som ikke kjører tesla er veldig ufornøyd. Veldig rar greie egentlig, men hver sin ting. 

Lenke til kommentar

Godt ikke alle synes det samme :) Viktig med variasjon vet du! De fleste som kjører Tesla er veldig fornøyd, selv om det er problemer. De fleste som ikke kjører tesla er veldig ufornøyd. Veldig rar greie egentlig, men hver sin ting.

 

Når du først skal holde oversikt på en bil som er så fartsvillig som Tesla Model 3, er det et under at produsenten velger en enkel 15-tommers skjerm, midtplassert på dashboardet som instrument-display. Oppmerksomheten trekkes konstant vekk fra veien når du skal følge med på farten. Skjermen kan heller ikke vinkles mot sjåføren, for den er uten justeringsmuligheter.

Lenke til kommentar

Når du først skal holde oversikt på en bil som er så fartsvillig som Tesla Model 3, er det et under at produsenten velger en enkel 15-tommers skjerm, midtplassert på dashboardet som instrument-display. Oppmerksomheten trekkes konstant vekk fra veien når du skal følge med på farten. Skjermen kan heller ikke vinkles mot sjåføren, for den er uten justeringsmuligheter.

Synes plasseringen er helt fin jeg, iallefall var det mitt første inntrykk. Den er også typegodkjent slil, så det bør ikke være veldig farlig.

 

Men for all del, hud hadde vært fint det. Det jobbes med 3 parts hud etter hva jeg forstår. Kommer nok til å kjøpe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...