Jump to content

Recommended Posts

Er det ikke veldig misvisende å si at et GTX 1060 med 3GB minne kan kjøre alle nye spill på full grafikk?

Husker da jeg hadde GTX 980 med 4GB og 4GB på 1080p i Subnautica tok akkurat 4GB minne.

1060 GTX vil aldri klare alle nye spill på full grafikk i 1080 oppløsning.

Hva tenker dere om markedsføringen i denne Finn annonsen? https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=136565539

Jeg ser det igjen i veldig mange annonser på finn. Får nesten alltid lyst å sende en melding og si hva jeg synes om slikt.

Oi ser nå at det visst nok er en bedrift, da er det i alle fall ille.

Edited by Everket

1060 3 GB har attpåtil 10% færre cuda cores enn 6 GB varianten - og det er definitivt ikke "en av de beste man kan kjøpe". Det står jo ingenting om oppløsning her - så hvis man spiller i 720p så klarer vel kortet "høyeste grafikk". Hva betyr egentlig "høyeste grafikk" ? Jeg ser dette igjen og igjen på Finn.no - det ser så teit ut å skrive.

Har dere ellers sett den herlige prosessoren man får med?  :rofl: Hadde vi ikke socket 775 quad-cores for 10 år siden som var like gode?  :hmm: 

Edited by Kyrre S.
  • Like 1

Annonse

Digital Foundry tok et dypdykk ned i 3 GB VRAM på 1050.

Konklusjonen er at det er issues noen ganger, men langt fra så ille som de trodde.

Edited by vidor

Hei; virker som dere har litt peiling.... Noen som har erfaring eller meninger om gaming PC fra Greencom.no?

sønnen min skal ha seg gaming PC og har ikke budsjett på mer enn 6000,- 

finner lite om denne leverandøren på nett og er redd det er et dårlig tegn... 

Edited by Askali