Gå til innhold

Flere nye iPad Proer blir levert bøyd i esken. Ikke en produksjonsfeil, mener Apple.


Anbefalte innlegg

Men er det ikke logisk at de som velger å ikke ha iPhone da MÅ velge Android fordi det ikke finnes alternativer? Eller "kjøper du ikke den" heller?

Forstår ikke helt spørsmålet? I utgangspunktet MÅ du ikke ha telefon i det hele tatt. Om du kun trenger SMS og ringing så er en enkel tlf til 100 kr nok. Så det spørs vel hva du trenger da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uansett har Apple tapt ansikt, og det virker ikke som det virker særlig på dem/Tim Cook.

Personlig har jeg og min familie en rekke Apple-produkter som fungerer meget godt, og noen av dem har fungert godt i mange år, sett i data- og mobilsammenheng. Det er godt nok for oss. Bruker dessuten mye iPad i jobbsammenheng, da jeg jobber på en skole der alle har iPad. Det gjelder de fleste (muligens alle) skolene i kommunen jeg jobber i (Karmøy). Derfor er det også av den grunn greit å ha iPhone, iPad og Mac privat. 

Så om jeg er skuffet over Apples utvikling, får jeg glede meg over at jeg har god nytte av deres produkter, både privat og på jobb.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Absolutt ikke bra. Jeg har 4G modellen og den ser rett ut så jeg har ikke det problemet. Men regner med at jeg kvitter meg med orginal coveret og går for et mer beskyttende så snart det dukker opp noe av interesse . Kanskje karbonfiber cover?:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Forstår ikke helt spørsmålet? I utgangspunktet MÅ du ikke ha telefon i det hele tatt. Om du kun trenger SMS og ringing så er en enkel tlf til 100 kr nok. Så det spørs vel hva du trenger da.

du skal bare pirke på en lliten ting så du kan være uenig, ikke sant? Du skjønte godt hva jeg mente.
Lenke til kommentar

du skal bare pirke på en lliten ting så du kan være uenig, ikke sant? Du skjønte godt hva jeg mente.

Beste tolkning jeg kan komme frem til er at du mener at om du ikke ønsker iOS så er Android eneste alternativ da ingen andre OS tilbyr lignende opplevelse som iOS og Android. Derimot ser jeg ikke hva dette skal bety i forhold til det jeg skrev? Jeg skjønner ikke hvilket poeng du prøver å få frem her. Kanskje det er åpenbart for deg hva slags poeng du prøver å få frem her, men det er ikke det for meg.

 

Akkurat som RamGuy kan tenke at det er helt naturlig at folk som kjøper iPhone tenker mer over det, så kan du tenke at ditt poeng er veldig logisk uten at det er det for andre, meg f.eks. 

 

Ordene logisk og naturlig misbrukes svært ofte. Folk bruker det om når de selv mener noe er logisk eller naturlig, derimot for at noe skal være logisk må det være universelt logisk. Og disse personlige meningene om Android og iOS kjøpere er hverken naturlige eller logiske, da ingen vet hvordan alle mobilkjøpere på kloden tenker. Jeg mener det er vel det eneste som er åpenbart her? At ingen vet. 

 

Så jeg prøver ikke å kverulere.  Men når du begynner å spørre meg "men er ikke x og y" logisk, så vet jeg ikke på hva du vil frem til, siden jeg ikke mener noe slikt er logisk overhodet. Da det ikke er betydningen av logisk. Alle tenker ikke likt. Det at du tenker er noe er åpenbart og at andre må forstå, betyr ikke at andre må forstå alt det du tenker er åpenbart. Folk prøver ikke å kverulere bare fordi de ikke tenker likt som deg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...