kaiern Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Huff ja, militæret blir en lang stund med lite/ingen spilling ... Jeg er gla det er lenge til jeg skal dit... EDIT: Få bilder av flere hus da!!! Endret 23. desember 2003 av kaiern Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Drømmen er jo å bo i en av de nydelige storhallene i Solstheim! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Screenshot av mitt nylig anskaffede hus. Det er forøvrig en Orc's hus som jeg overtok etter oppdraget fra FG i Balmora der man skal drepe Orcen. Bildet av meg, med huset i bakgrunnen Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 sharn-gra murzgrob heter vell orken.. fint hus det.. litt tårnete.. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Er det ikke Dura gra-bold da? Eneste huset en faktisk kan skaffe seg på lovlig vis så tidlig i en guild...Ålreit hus! Personlig bor jeg i et hus på andre siden av elva (også i Balmora). Ligger på andre platået, var låst med 30 eller no i lock tror jeg...Orcehus det også. Har ordna og styra fælt der i dag. Bilde kommer snart! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Skaffet meg et lite harem i Balmora. Damene sto i kø, uvitende for den skjebnen som de hadde i vente Meg som Vampyr, tiltrekkende?? Lokket med noen uvitende damer til haremet mitt Det blir folksomt etterhvert Så blid og fornøyd, de skulle bare visst Det blir mye kakling med så mye hunnkjønn tilstede Da er vi igang med å skape en personlig hær Endelig ble det stille Etter 3 dager gjenoppstår de som mine tjenere Og vi skal invadere Balmora Hvor er vaktene? Gjengen samlet En vakt prøvde seg, men det ble kort prosess lol, det ble en liten tegneserie av dette... Uansett så kjeder jeg meg voldsomt nå... er liksom ikke flere å drepe i balmora God Jul Endret 25. desember 2003 av apollox Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 heh.. er ikke særlig snilt gjort å invandere balmora på julaften.. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Morosm historie Apollox og fine skins til folka. Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Uh.. hvordan fikk du de tell å tygge på wristen din? Er det mod eller går det faktisk? Og ikke minst hvordan fikk du dem att følge etter deg? Jeg har jo Drocanisvoice... men funker den på vampyrer og? Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Kul historie apollox.Gleder meg til jeg får morrowind Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Stilig apollox.... Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 apollow, trynet på folka i spillet ditt er veldig fine. Hvordan har du fått det til? Nedlasta en modd, eller noe? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) apollow, trynet på folka i spillet ditt er veldig fine. Hvordan har du fått det til? Nedlasta en modd, eller noe? Lastet ned en annen facepakke... eller, det er egentlig den samme, men alle facene i en pakke, pluss at den bytter automatisk ut ansiktene på NPC'er også... det ble utrolig mye morsommere å spille nå.. synd vampyren min ser like dum ut i ansiktet da.. noen burde ta på seg oppgaven å lage noen tøffe vampyr skins også http://phreakers.net/khalazzaprod/KP_Zero_NPCreplacer.htm Skulle ikke være SÅ vanskelig å finne ut. Let og man finner... Endret 27. desember 2003 av CobraM Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Hvordan tar dere screenshots? jeg får tatt ned console og slikt og skriver screenshot men jeg antar at det er feil..... jeg har uansett et fortress som du får når du er grandmaster hos House Hlaluu........... Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 En kammerat hadde nesten et eksemplar av alt av itimes som fintes i morrowind sammla i et hus, itime samler. Han var vel lvl 60 eller no da. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg vet ikke om det er det de gjør, men man kan trykke print screen, og så lime det inn i f.esk paint. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Du må antakelig inn i morrowind.ini (med notepad eller noe) og sette Screen Shots Enable til 1. Deretter kan du trykke print screen for å kopiere skjermens innhold til utklippstavla. Endret 2. januar 2004 av Joachim_F Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 okidoki, det må jeg prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå