Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 12. desember 2018 Skrevet 12. desember 2018 Har vanskelig for å se noen tjenester jeg har på min mobil som krever høyere hastighet enn 3G.
Eu-Lars Skrevet 12. desember 2018 Skrevet 12. desember 2018 Hva med å prioritere TELEFONSAMTALER uten brudd først????????? Er drittlei av at samtaler langs hovedveien mellom Oslo og Stockholm blir avbrutt flere ganger..........Men NETTET funker på de stedene samtalene blir brutt...........Driter fullstendig i nettet og mobilen, har PC til nett og mobil hovedsaklig for å PRATE med folk!!!!!!!!!!!
Yaricks Skrevet 12. desember 2018 Skrevet 12. desember 2018 Hva med å prioritere TELEFONSAMTALER uten brudd først????????? Er drittlei av at samtaler langs hovedveien mellom Oslo og Stockholm blir avbrutt flere ganger..........Men NETTET funker på de stedene samtalene blir brutt...........Driter fullstendig i nettet og mobilen, har PC til nett og mobil hovedsaklig for å PRATE med folk!!!!!!!!!!! Burde kanskje da klage til de Svenske operatørene...
Kjell Olaf Winther Skrevet 12. desember 2018 Skrevet 12. desember 2018 Hva med å prioritere TELEFONSAMTALER uten brudd først????????? Er drittlei av at samtaler langs hovedveien mellom Oslo og Stockholm blir avbrutt flere ganger..........Men NETTET funker på de stedene samtalene blir brutt...........Driter fullstendig i nettet og mobilen, har PC til nett og mobil hovedsaklig for å PRATE med folk!!!!!!!!!!! Hva slags telefon, og hvilken teleoperatør ?
Eu-Lars Skrevet 27. desember 2018 Skrevet 27. desember 2018 Burde kanskje da klage til de Svenske operatørene... Ehhh......Nå snakker jeg om E18 på Norsk side av grensa............
Eu-Lars Skrevet 27. desember 2018 Skrevet 27. desember 2018 Hva slags telefon, og hvilken teleoperatør ? Har Telia, og en Cat S41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå