Gå til innhold

Problem med irriterende pop up reklame


Anbefalte innlegg

Er en asus zenbook med win 10.

I det siste så har jeg fått opp en del irriterende pop up vinduer fra Google Chrome·ibb.co.

 

Har skannet med malwarebytes men den finner ingen ting. Vinduene kommer inn fra høyre fra varslinger, men går jeg inn for å se der er de borte!

Får også opp dette på tlf. Android. Regner dette har sammenheng med at jeg bruker chrome.

 

Har gått inn på innstillinger-

Forgrunnsvinduer/viderekoblinger og prøvd å legge inn Google Chrome·ibb.co. Men når jeg lagrer blir det seende slik utpost-31314-0-93884800-1544122969_thumb.png

 

Ser ut som det ikke er vanlig punktum etter Chrome men sitter på midten. gikk inn på tegnkart og fikk lagt den inn men meldingene kommer fortsatt. 
 

 

 

 

 
Noen som har noen tips for å fjerne dette.
 
 

 

 

 

 

post-31314-0-73359300-1544123218_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Er en asus zenbook med win 10.

I det siste så har jeg fått opp en del irriterende pop up vinduer fra Google Chrome·ibb.co.

 

Har gått inn på innstillinger-

Forgrunnsvinduer/viderekoblinger og prøvd å legge inn Google Chrome·ibb.co. Men når jeg lagrer blir det seende slik utattachicon.gifBlokkerte vinduer.PNG

 

 

Prøv å legge inn imgbb.com også

Endret av Abahan
Lenke til kommentar

post-31314-0-42124700-1544479686_thumb.png

Takk for tips. Prøvde denne: http://deletepcinfection.com/ibb-co-wont-go-away-how-to-remove/

Resatte chrome til standard og kjørte plumbytes og den fant visst noe men ikke noe med ibb.co. Men når jeg skulle fjerne så skulle de ha penger og da ble jeg skeptisk.

Tenker at da kjører jeg ny runde med malwarebytes først men den var tydeligvis fjernet av plumbytes! Tenkte da å fjerne plumbytes først men fant den ikke under apper!.

Lastet ned ny versjon av malwarebytes og etter at den hadde kjørt fikk jeg beskjed om at plumbytes var skadelig programware.

Skal ikke være lett dette.

Endret av billywillie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...