Gå til innhold

Hovercraft

Aleks_r

Anbefalte innlegg

Skrevet

Laget meg en liten hovercraft av en isoporplate jeg hadde liggendes, og en Delta som jeg skal smekke på kjølern min engang jeg gidder. Skal slenge opp bilder senere i dag, først må jeg sove!

OBS-om du vil bygge en selv, er det viktig at isoporoplaten har kanter som vender nedover og danner et skjørt rundt hele platen, da disse virker som et luftfangene skjørt som sørger for å sperre lufta delvis inne, så den blir ledet mot underlaget så farkosten flyr. Som sagt, bilder kommer senere i dag, hvis jeg får tid! Og en ting til: Deltaen min kjører på 15V(ikke godt for elektronikken, tror jeg :D ) så den bråker mer en vanlig, og fløtter litt mer luft!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm..Bildene kommer i såfall til å være ganske små, siden kvaliteten ikke akkurat er noe å rope hurra for.. Men jeg fant også ut at jeg ****** ikke har noen host for bildene mine heller.. :ermm::blush:

Skrevet

home.no.net? Ellers kan du ta en tur innom PHP FAQ'en. Der har jeg laget en post om webhoster som støtter PHP (altså webhoster).

Skrevet
Hmm..Bildene kommer i såfall til å være ganske små, siden kvaliteten ikke akkurat er noe å rope hurra for.. Men jeg fant også ut at jeg ****** ikke har noen host for bildene mine heller.. :ermm:  :blush:

Send til meg så kan jeg alltids ordne det :) *forsøke*

Skrevet

Detta her er _skikkelig_ _skikkelig_ julepresang det!! :D:thumbup:

Årntlig god gammaldags "vente på no du veit må være sinnsykt bra"-presang.

:!: :green: :!:

Gleder meg som en unge som venter på LEGO jeg...

Skrevet (endret)

Ja vi vil ha bilder av greia de.. Du juger ikke gjør du..

Bare kødda :D

Blei redd nå??

Endret av kaiern

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...