Gå til innhold

Fallout 76 fått litt i overkant mye pes ?


Sicksakk

Anbefalte innlegg

Jeg synes Fallout 76 har fått litt i overkant mye pes fra internettet. Jepp det er buggy, jepp det er kanskje litt for mye av det samme over og over. MEN.... Jeg må si jeg sitter med en god følelse når jeg spiller. Hva tenker dere ? Er alle her like negative til spillet som resten av www? 

 

Slenger med litt gameplay 

 

Sicksakk

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk hørte det er multiplayer, og har klaget i strekk helt siden da. Ingen bryr seg om å sjekke hva spillet faktisk dreier seg om. At det er 90% identisk med de tre andre nyere Fallout-spillene har ingenting å si. At man kan spille 100% solo gir folk blaffen i å forstå. Det er multiplayer Fallout, ig de ville ha et ekte Fallout 5. Dermed hjelper det ikke hva noen sier. Spiller var dødsdømt fra annonseringen.

 

Personlig synes jeg det er et helt greit spill, akkurat som de andre spillene. Men jeg vil gjerne trekke frem Elder Scrolls Online som et eksempel på hva Fallout 76 er, og hva det kan bli. Da ESO kom var det et av de verste MMORPGene jeg har spilt. Nå er det et av de mest populære MMORPGene på markedet. Final Fantasy XIV var så ræva at de stengte serverne etter bare to år og lagde det på nytt, og også det er et av de mest populære MMORPGene i dag.

 

Poenget er at Fallout 76 er et online spill, og akkurat som alle andre onlinespill vil det endre seg over, og få mer innhold. Det meste folk klager over kan endres eller legges til, inkludert NPCer, bedre historie og alt det der. Så om man hater spillet intenst nå, ikke sett det i hylla og glem det. Prøver heller å se hva det er du ikke liker, og vurder om det kan endres til det bedre. Hvis ja, hold et øye med spillet over tid, og kom tilbake om noen måneder, eller ett år. Sjansen er at "makkverket" du sitter med i dag kan bli svært så bra senere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk hørte det er multiplayer, og har klaget i strekk helt siden da. Ingen bryr seg om å sjekke hva spillet faktisk dreier seg om. At det er 90% identisk med de tre andre nyere Fallout-spillene har ingenting å si. At man kan spille 100% solo gir folk blaffen i å forstå. Det er multiplayer Fallout, ig de ville ha et ekte Fallout 5. Dermed hjelper det ikke hva noen sier. Spiller var dødsdømt fra annonseringen.

 

 

Det kommer vell an på hva en ser på. I Fallout 4 tror jeg minst 90% av tiden i gjennomspillingene mine har foregått rundt/med menneskelige NPCer, enten som følgesvenn, i byer eller som innbyggere i egne settlements. For min del vil spillet dermed være veldig ulikt om en napper ut menneskelige NPCer fra spillet, og verdenen ville føles skrekkelig mye mer tom og uinteressant.

 

Det over er selvfølgelig bare min erfaring/mening, men jeg tror nok spillopplevelsen for de fleste vil være betraktelig mer enn 10% annerledes, og om en kan spille 100% solo i en spillverden som føles langt unna 100% er nok da en mager trøst. 

 

Får håpe en del likevel finner glede i denne tilnærmingen og at en kanskje kan ta med seg det gode til neste Fallout-spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...