eln Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 funker dette kortet kun/best med sata disker?, bør jeg gå for Abit NF7 V2.0 siden jeg skal bruke de gammle diskene jeg allerede har... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 Diskkontroller Serial ATA ( Serial ATA-150 ) Diskkontroller (2.) IDE ( DMA/ATA-133 (Ultra) Fast Drives ^^^både IDE og seriell ATA Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 Eit HK med kun SATA hadde vel vore litt dumt? Ingen mulighet til IDE harddisker eller cd-rom\cd-rw\dvd\dvd-r Lenke til kommentar
Jesperkatt Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 Syntes det var noe kjent med det hk'et, ja. Jeg har hatt det siden i april. Har ikke hatt problemer med det. Kobler nå opp to S-ATA disker på 160G hver for å dra de andre seks IDE diskene. Totalt 1T eller noe sånt. Hvis jeg blir spurt vil jeg anbefale dette kortet. Klart at en S-ATA åpning på OSet vil være kjappere enn en IDE åpning. (men jeg betviler om du merker forskjell). Her håper jeg å bli arrestert hvis jeg tar feil. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 19. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2003 Klart at en S-ATA åpning på OSet vil være kjappere enn en IDE åpning. Mener du boot fra S-ATA disk? Hvis det er det du mener, så er ikke det noe problem å få til på kortet. Booter selv fra S-ATA fra samme kortet. Lenke til kommentar
Jesperkatt Skrevet 22. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 Ja, det var det jeg trodde jeg mente. Jeg har nå puttet inn to S-ATA disker og gikk inn i oppstarten for å formatere dem. Det tok litt tid, men det gikk lett. Problemet dukket opp da jeg kom inn i Windows. Der fant jeg ikke de to diskene igjen. Alt Xp sa jeg hadde var den ene hdden jeg har som C: Men jeg har ikke tenkt å gi meg så lett. Jeg tok ut C. og rebootet kun med de to S-ATA diskene. Den surret og gikk i tre timer for jeg ikke orket å vente på at noe skulle skje. Ingenting. Ikke engang opplysning om at det ikke var noe OS å boote fra ! Kan noen hjelpe?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå