Gå til innhold

Samsung UE65NU8005XXC


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Broderen skal ha seg ny 65" tv.

Han er ikke sykt nøye, skal ikke spille på den men skal se endel fotball på den så den bør fungere greit til det. Maks pris er nok 13000.

 

Jeg har sagt til han at han bør vente til black friday.

Så nå Ue65nu8005 til kr 11 995, billigste tilbud hittil.

Er det et greit kjøp eller bør han vente til black friday å se om det kommer en enda bedre til under den prisen han ønsker?

Hvilken tv som er bedre enn denne vil da kunne være aktuell? Forstår at man ikke vet hva som kommer men tror dere det kommer noe bedre tilbud?

 

https://prisguiden.no/produkt/samsung-ue65nu8005xxc-325626?utm_campaign=export-products-category&utm_source=diskusjon.no&utm_medium=partner&utm_term=diskusjon.no

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg ser at det er noen dager siden du postet, men jeg fyrer alikevell ? Selv klarte jeg ikke vente da jeg så denne på HiFi klubben. Såvidt meg bekjent er det samme tv men i annen utførelse?

https://www.hifiklubben.no/tv-og-hjemmekino/uhd-tv-led-tv/samsung-ue65nu8045-uhd-tv/?variant=SAMUE65NU8045&utm_source=prisguide.no&utm_medium=cpc&utm_campaign=alwayson&utm_content=SAMUE65NU8045

Lenke til kommentar

Vent til Black Friday. Du har lite å tape på det, men alt å hente. Spørsmålet er egentlig hvor kresen han er, og under hvilke forhold den skal brukes. 

Er det mye i sollys i rommet der den skal brukes?
Er spilling viktig?
Betyr Smart-TV noe? (Det bør det ikke. Bildekvalitet må komme først)
Er god innsynsvinkel viktig?


For de fleste er en rimelig TV bra nok i massevis, men irriterer man seg over dårlig sortnivå, mørke skygger, hakking i sport m.m. bør man være mer OBS på hva man kjøper. Anbefaler å lese seg litt opp. Lese noen tester. Ellers er nok TV-en på HiFi-klubben ikke veldig dum. Den er relativt lyssterk. Skal noen sitte å se på TV-en litt på skrå vil bildet sa ganske vasket ut. Etter ca 20 grader vil bildet vesentlig forverres. Anbefaler å lese tester fra blant annet rtings.com. De er meget gode.

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg ser at det er noen dager siden du postet, men jeg fyrer alikevell ? Selv klarte jeg ikke vente da jeg så denne på HiFi klubben. Såvidt meg bekjent er det samme tv men i annen utførelse?

https://www.hifiklubben.no/tv-og-hjemmekino/uhd-tv-led-tv/samsung-ue65nu8045-uhd-tv/?variant=SAMUE65NU8045&utm_source=prisguide.no&utm_medium=cpc&utm_campaign=alwayson&utm_content=SAMUE65NU8045

Takk for tipset!

Altså 8005 i en annen utførelsr? Kjempepris i så tilfelle.

Blir playstation fifa og endel fotball, så vil tro at hvis den duger til det er det greit.

Det er et ganske godt belyst rom ja, og sitte rett forran for det meste.

 

Skal anbefale han den.

Endret av OddZen
Lenke til kommentar

Takk for tipset!

Altså 8005 i en annen utførelsr? Kjempepris i så tilfelle.

Blir playstation fifa og endel fotball, så vil tro at hvis den duger til det er det greit.

Det er et ganske godt belyst rom ja, og sitte rett forran for det meste.

 

Skal anbefale han den.

Samme tv i annen utførelse ja. Du kan se hva modellbetegnelsen betyr her ?

http://jw3p8tcwyfkq7cwxx3eibl1bemqesnmr.cdn-freehost.com.ua/wp-content/uploads/2018/03/identification-model-Samsung-TV-2008-2018-en.png

Endret av Panten
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hei!

Jeg ser at det er noen dager siden du postet, men jeg fyrer alikevell Selv klarte jeg ikke vente da jeg så denne på HiFi klubben. Såvidt meg bekjent er det samme tv men i annen utførelse?

https://www.hifiklubben.no/tv-og-hjemmekino/uhd-tv-led-tv/samsung-ue65nu8045-uhd-tv/?variant=SAMUE65NU8045&utm_source=prisguide.no&utm_medium=cpc&utm_campaign=alwayson&utm_content=SAMUE65NU8045

 

Ja, jeg avventet i påvente av black friday. Det ble ikke noe kjøp den fredagen og nå skulle jeg inn og bestille 8045.

 

Den koster 14990,- nå!! :(

Lenke til kommentar

Takk for den! Men tilbudet på hifi var 9990,-

 

Jeg avventer til nyttårssalget ;)

 

Heldigvis har du flaks - igjen :-). Veldig lett å være etterpåklok, men at den skulle duppe under 10k på Black Friday var nok veldig usannsynlig. Følger man med på Prisjakt/Prisguide og sammenligner med tilsvarende modeller - i tillegg til fjorårets modeller får man en ganske så god pekepinn på hvor mye en TV vil falle. TV-er som har hatt saftige rabatter sent ute på høsten pleier ikke å bli noe særlig billigere er min erfaring. TV-er der man ikke har hatt en skikkelig rabatt (typ 40%), har større sjanse for å komme på Black Friday. Butikkene tenker nok mer og mer at forbrukerne går inn og sjekker hva tidligere pris har vært. De vil nok helst slå av mye på en TV som ikke tidligere har vært satt ned mye.

 

Er du en helt normal TV-/filmtitter vil nok NU8005 være bra nok i massevis. Er du ikke fornøyd får du heller levere tilbake. Skal du få noe særlig bedre må du nok opp en del i pris (typ XF9005, Q8D, OLED m.m). Ellers er et godt alternativ å følge med på Powers 20% kampanjer. Nå har de også en outlet-funksjon på nettsiden. Er en demo-TV satt ned 20-30%, kan man jo igjen få 20% (DNB MasterCard). Da begynner det å bli noe. De hadde kampanje nå i helgen. Antar neste er i februar.

 

Edit: Ser det er forskjell i modellnummer. Mulig 8045 er bedre. Vet at 7045 er noe bedre enn 7005. Kan være greit å sjekke opp hva forskjellen er. Uansett vil jeg tippe du blir fornøyd!

Endret av deleder
Lenke til kommentar

Ja, det var et bra tips som jeg må vurdere. Jeg er ikke kresen og kommer ikke til å finlese tekniske spesifikasjoner for sammenligninger.

Forøvrig er jeg litt opptatt av utseendet på tven og spesielt foten og synes denne så bra ut.

Liker ikke tvene der produsentene har spikket to kvister og plassert de ut på sidene.

Lenke til kommentar

Blir noe plutselig satt ned i pris uten at det er et uketilbud hos Power eller lignende, må man bare bestille. Er det fra butikker kan man ofte bestille på nett og så la vær å hente. Mener også man kan sende i retur til Komplett ved å nekte å motta pakke. Man kan også kansellere ordren helt til den blir sendt. Er det gode tilbud har man sjelden veldig god tid. Du får sette på prisvarsel :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...