TrulsHE Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 (endret) Mottar snart Sapphire Radeon 9600XT Atlantis 128M DDR. *gleder-meg* Første gang jeg skal ATI kort... Har lest om at man bruker forskjellige ikke-orginale drivere for bedre ytelse. Jeg lurer derfor på hvilke dere anbefaler meg å bruke...?? Er litt redd for å legge inn noe annet, men hva er forskjellen? Etter det jeg har forstått skal det også være en temp-måler på dette skjermkortet - Hva er vanlig temperatur? Endret 19. desember 2003 av flybikesbmx
Mushaboom Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 personlig har jeg aldri funnet en måte og skjekke temperaturen skikkelig -anyone? bruker bare den driveren som fulgte med på cden, men skulle gjrne ha installert nye hvis de ga meg bedre ytelse
Mushaboom Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 har testet litt med speedfan nå, tror mitt 9600XT ligger på 41°C nå.. kan det stemme? hvor varme blir egentlig skjermkort?
TheDarkListener Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 har testet litt med speedfan nå, tror mitt 9600XT ligger på 41°C nå..kan det stemme? hvor varme blir egentlig skjermkort? Det var litt høyt, men atlantis 9800 pro U.E ligger på ca. 64°C
TrulsHE Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Skrevet 18. desember 2003 Halloo? Må da være noen greie folk som kan ta seg tid til å skrive om drivere vel...! Det hadde vært til stor hjelp
sfRoyal Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 her finner du orginale drivere, catalyst 3.10 som kom ut i går er veldig gode drivere
AssMan2003 Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=182815&hl=
TrulsHE Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Skrevet 18. desember 2003 her finner du orginale drivere, catalyst 3.10 som kom ut i går er veldig gode drivere Takker, trur jeg satser på de... Noen som veit no mer sikkert om temperatur?
Desdichado Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 XT kortene har en egen funksjon for overklokkere, den måler hele tiden tempen og klokker ned dersom det blir for varmt. En GPU (grafikk prosessor) kan operere under sterkere varme enn en CPU (prosessor'n i maskinen). En CPU fungerer fint opp til 70c. Så lenge du ikke merker artifacts eller mistenkelige krasj/oppførsel så er du innenfor og "good to go". des,OUT!
TrulsHE Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Skrevet 19. desember 2003 XT kortene har en egen funksjon for overklokkere, den måler hele tiden tempen og klokker ned dersom det blir for varmt. Okey. Kult. Burde jeg bruke denne? Eller overklokke manuelt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå