Gå til innhold

Tips til stor tv


Anbefalte innlegg

Skal flytte snart og leker med tanken på ny tv. Har hatt min 4k Philips 50" i 5 år nå, og Sony TVen på gjesterommet et sikkert 10 år snart. Tenkte å bytte ut den på gjesterommet med Philips TVen og kjøpe en ny i stuen. Jeg kunne godt tenkt meg en tv på 65 tommer eller mer siden standarden på TVer stadig blir større. Jeg har ikke lyst til å bruke mer penger enn nødvendig, så jeg ønsker tips til rimelig tv som gir deg best tv for pengene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samsung 65" UHD Smart-TV UE65NU8005 er på tilbud akkurat nå til 12 tusen - har kosta nesten 23 tusen for bare noen dager siden. Ser at Elkjøp har andre som er enda billigere. Du får også 75" til under 20 tusen kroner. Så det er mulig.

 

Men...hvor opptatt er du av kvalitet? Ofte får man det man betaler for. Ingen av disse billig TV'ene har den kvaliteten som f.eks en Sony AF9 OLED-TV har, eller LCD/QLED toppmodellen til Samsung - Q9FN. Hvor mye penger du er villig til å bruke må være opp til deg.

Lenke til kommentar

Jeg er opptatt av kvalitet, men har helst lyst til å bruke under 20.000 på en ny tv.skulle jeg hatt det beste måtte jeg kjøpt en Samsung Q9000, men det er prisen en helt annen.

 

Q900 er en 8K TV. Ingen innhold å snakke om til det enda, så den der er ikke å vurdere engang spør du meg.

 

Hvem vil ikke ha topp kvalitet til godt under 20K  da? :p Du får bare følge med i prisguiden.no da etter gode tilbud. Kanskje vente til 23. November som er Black Friday. Ville sett etter disse :

 

- Sony AF9, OLED (nyeste modellen)

- Sony AF8, OLED (forrige modellen)

- Philips 65OLED803/12, OLED

- Panasonic TX-65FZ800E, OLED

- Samsung Q9FN, QLED

Lenke til kommentar

Q900 er en 8K TV. Ingen innhold å snakke om til det enda, så den der er ikke å vurdere engang spør du meg.

 

Hvem vil ikke ha topp kvalitet til godt under 20K  da? :p Du får bare følge med i prisguiden.no da etter gode tilbud. Kanskje vente til 23. November som er Black Friday. Ville sett etter disse :

 

- Sony AF9, OLED (nyeste modellen)

- Sony AF8, OLED (forrige modellen)

- Philips 65OLED803/12, OLED

- Panasonic TX-65FZ800E, OLED

- Samsung Q9FN, QLED

Har du lagt LG OLED for hat??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...