Gå til innhold

GUIDE: Apples MacBooker Dette er forskjellen på MacBookene


Anbefalte innlegg

Nå er jeg spent. På hvilke områder synes du Windows er bedre enn macOS Mojave?  :wee: Jeg har Windows-stasjonær, tre stk pensjonerte Windows-bærbare, og en MacBook Pro 15R (2017). Brukte Windows fast inntil 2012, og deretter egentlig kun hvis jeg må. Alle vennene jeg kjenner som har hatt Windows og prøvd Mac, har ikke byttet tilbake, da de er mye mer fornøyd med MacOS. :xmas:  Har du en annen oppfatning? 

Sånn nesten alle? Men dette er jo ikke en Windows vs OSX diskusjon. Det er ikke akkurat en uvanlig oppfatning at folk liker Windows mye mer enn OSX. Forstår ikke hvordan du er overrasket over det. Du har og og folk som kjøper Mac og installerer Windows på. Ikke så lett nå lengre da, siden Apple innfører mer og mer proprietær HW.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn nesten alle? Men dette er jo ikke en Windows vs OSX diskusjon. Det er ikke akkurat en uvanlig oppfatning at folk liker Windows mye mer enn OSX. Forstår ikke hvordan du er overrasket over det. Du har og og folk som kjøper Mac og installerer Windows på. Ikke så lett nå lengre da, siden Apple innfører mer og mer proprietær HW.

... Har du noensinne eid Mac? :p 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Sånn nesten alle? Men dette er jo ikke en Windows vs OSX diskusjon. Det er ikke akkurat en uvanlig oppfatning at folk liker Windows mye mer enn OSX. Forstår ikke hvordan du er overrasket over det. Du har og og folk som kjøper Mac og installerer Windows på. Ikke så lett nå lengre da, siden Apple innfører mer og mer proprietær HW.

... Har du noensinne eid Mac? :p 

Jeg har eid Mac, Windows maskiner og jeg kjører Arch med KDE/i3-gaps på laptopen. OsX var fine saker men jeg liker ikke det at de tvinger meg til å kjøre det på ett spesifikt sett med hardware, derfor kjører jeg windows. Hadde det vært mulig å spille dataspill og kjøre en brukbar NLE (foruten Lightworks) på Arch eller annen distro hadde jeg gjort det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...