Gå til innhold

Bombetruslene i USA


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kilder har blitt fremlagt for noe som er velkjent i Norge ... og du venter fortsatt på kilder

 

:rofl:

Jeg tror ikke at noen bestrider at Mullahen har blitt fengslet. Det er vel også liten tvil om at han er en upopulær mann blant mange (også blant politikere).

 

Når du sa at:

"man har også sett i Norge at politikere får folk de misliker fengslet."

 

Så er kunne man vente dokumentasjon på at Mullaen ble fengslet _fordi_ politikerne mislikte ham. Altså at det var en politisk styrt straff. Hva er _mekanismen_ du hevder ligger mellom politikernes misbehag og Mullaens fengsling, og hvilken dokumentasjon har du på at det var slik det foregikk?

 

-k

Endret av knutinh
Lenke til kommentar

 

Jeg tror ikke at noen bestrider at Mullahen har blitt fengslet. Det er vel også liten tvil om at han er en upopulær mann (også blant politikere).

 

Når du sa at:

"man har også sett i Norge at politikere får folk de misliker fengslet."

 

Så er kunne man vente dokumentasjon på at Mullahen ble fengslet _fordi_ politikerne mislikte ham. Altså at det var en politisk styrt straff. Var det en dommer som fikk ordre i det skjulte?

 

-k

Siv Jensen anmeldte ham ... og han ble fengslet.

 

Det burde være hevet over tvil at man da har sett at "politikere får folk de misliker fengslet" i Norge.

 

Dog, det er nok mer populært med bruk av sinnsykehus for slike formål i Norge.

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar

 Siv Jensen anmeldte ham ... og han ble fengslet.

 

Det burde være hevet over tvil at man da har sett at "politikere får folk de misliker fengslet" i Norge.

...

Her tror jeg at jeg vil svare deg med en quote av deg selv:

 

Beklager, men jeg klarer ikke å komme til samme konklusjon med den informasjon jeg sitter med.

...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Siv Jensen anmeldte ham ... og han ble fengslet.

Hvem som helst kan anmelde hva som helst. En anmeldelse får ingen fengslet. Det som får noen fengslet er om det startes etterforskning og vilkårene for fengsling i straffeprosessloven foreligger. Jensen anmeldte ham vel for truslene han kom med mot henne.

 

Jeg ser uansett at du sliter med forskjellen på korrelasjon og kausalitet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det stemmer. Å si at "A fikk B fengslet" betyr at det var A som faktisk plasserte B i fengsel eller beordret vedkommende fengslet. Det som egentlig skjedde var at han kom med trusler mot Jensen. Jensen anmeldte dette til politiet, som da startet etterforskning. På bakgrunn av opplysningene i etterforskningen ble han fengslet med hjemmel i straffeprosessloven fordi vilkårene for fengsling der var oppfylt.

 

Du prøver i vanlig løgnaktighet å fremstille det som om politikere misbrukte sin makt til å ta noen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...