Gå til innhold

TEST: Apple iPhone XR


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har bestilt en XR, men egentlig skulle jeg ønske de hadde en mindre og lettere utgave også. gjerne enda lavere spekket for min del.

Jeg trenger ikke en "pad" med ringemulighet, så en 4 til 4-halv tommer uten hjemknapp hadde vært gull  :)

Men jeg er så inne i Apple systemet at jeg blir bare nødt til å ta XR nå når min iPhone 6 begynner å hangle.

 

 

- Bra kamera (men kun ett)

 

XR har da vitterlig to kamera... Burde kanskje spesifisere at dere mener ett bak-kamera.

Lenke til kommentar

Jeg synes iPhone 8 Plus også burde blitt nevnt som et alternativ. Den koster 700 kr mindre også har følgende som ikke Xr har:

Bredere skjerm (trenger man egentlig mer plass i høyden?)
Skrapere skjerm (401 ppi vs 326)
Full HD oppløsning

Ingen "Notch"

16:9 er en større utbredt standard for bilder og film enn 19,5:9.

Force touch

Dobbel kamera som gir optisk zoom og bedre portrett egenskaper

Større utvalg av tilbehør

Mange foretrekker fortsatt Touch ID.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-P0LhtEd81A

Man velger vel Apple fordi det er et kult merke, ikke en god telefon? Litt som å velge en Chanel veske. Kul og ha med, og man kan også bære ting i den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har bestilt en XR, men egentlig skulle jeg ønske de hadde en mindre og lettere utgave også. gjerne enda lavere spekket for min del.

Jeg trenger ikke en "pad" med ringemulighet, så en 4 til 4-halv tommer uten hjemknapp hadde vært gull  :)

En 4-tommer med samme aspektforhold som iPhone XR?

Altså 50mm bred, 100mm høy, og sannsynligvis 12-13mm tykk slik at den kan ha et batteri større enn 1000 mAh? Den ville forøvrig vært vesentlig mindre enn en iPhone 3G

 

Utrolig hvor mange som ser seg blind på antall tommer uten å ta i betraktning at skjermene i dag er mer enn dobbelt så høye som de er brede.

Lenke til kommentar

Noe i den duren ja. Jeg bruker telefonen nesten bare til musikk, kamera, sms og ringe. Andre ting kun når jeg er helt nødt: Foretrekker å gjøre nettbaserte ting på PC.

Derfor hadde en 256GB (til all min losslessmusikk) knøttliten iphone i den nye stilen vært perfekt for meg! Så kommer nok til bytte hvis de lanserer en SE/X hybrid senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...