Gå til innhold

Tema for Juleball


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er jo mulighetene store, tror det kanskje ville ha vært lurt for de i styret som arrangere festen, at lager en forslagskasse, så teller man opp forslagene og kjører avstemning av de 3 mest poppulære :)

 

Viktigste er vel at Elevene får delta i å forme festen/juleballet litt selv på en demokratisk måte :)

Endret av Krozmar
Lenke til kommentar

Her er jo mulighetene store, tror det kanskje ville ha vært lurt for de i styret som arrangere festen, at lager en forslagskasse, så teller man opp forslagene og kjører avstemning av de 3 mest poppulære :)

 

Viktigste er vel at Elevene får delta i å forme festen/juleballet litt selv på en demokratisk måte :)

Nå tenkte jeg mer forslag. om noen har noen

Lenke til kommentar

Nå tenkte jeg mer forslag. om noen har noen

Zombi, Disney, Bums, 60tallet, 80 tallet, 90tallet, fremtiden, fargeparty, hvor alle skal stille med samme fargenøyanser, Gå slik du er, etc etc..  Det er jo bare å bruke fantasien og dekorere deretter..  Er det du som skal bestemme dette? Eller prøver du å komme med forslag til klassen? Det er jo temmelig stor takhøyde på hva som ikke er tillat på en ungdomskole når det gjelder skoleball..

Lenke til kommentar

Kva har skulen hatt som tradisjon før?

 

Eg syns at når ein kallar arrangementet for eit 'juleball' så bør eventuelle tema begrense seg til om ein pynter lokalet i klassisk julestil i raudt, grønt og gull, eller om ein pynter med meir moderne kvit og sølv.

 

Eit ball er per definisjon ei sosial tilstelling (ofte formell) der ein pynter seg og danser selskapsdans.

 

Skal ein invitere til temafest så synes eg at ein også bør kalle det temafest og ikkje juleball.

 

Dersom det er temafest som dere vil ha så er det mange temaer å velge mellom. Men dersom der eit juleball som er planen, så vil temavalget begrense seg fargevalg, då både på pynten og som eventuell spesifisering av kleskoda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...