Gå til innhold

Catalyst 3.10 har kommet


Goodall

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har nettopp installert driverne selv nå, men hakke fått teste dem sikkelig enda, noen som har fått bedre ytelse i spill og høyere 3dmark score her? eller?

hva syns dere om de nye driverne? hva er første intrykket deres?

har bare testa NFSU litt, har aldrig hatt problemer med det spillet ikke med disse driverne heller, men jeg synes det virket som det gikk litt mykere og bedere, selvom det gikk bra fra før av

 

må vel ta en 3dmark 03 også vel :)

Lenke til kommentar

tror jaggu jeg gikk ned 100 poeng gitt (fikk nå 4512)

 

sist jeg testa var med ny innstallert windows og da var det catalyst 3.4 som herjet, men nå gadd jeg ikke fjærne de gamle engang så.....hadde sikkert fått litt mer om jeg hadde fjærnet de gamle, i hvertfall med en clean install av os og drivere

 

men scoren varier litt fra forsøk til forsøk, den blir jo ikke 100% lik på 2 forsøk etter hverandre

 

jeg er ikke skuffet i hvertfall

 

:thumbup: ATI :thumbup:

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

Noen som får 3.10 til å funke med NForce2/WinXP?

Eneste muligheten jeg har for å få det til er å slå AGP helt av i SmartGART. Det duger ikke.

Kjørte på Omegadrivere fra før, uten problemer. I dag har jeg prøvd det meste føler jeg, inklusive nyinstallasjon av xp, forskjellige rekkefølger i installasjon av dx/nforce driver/catalyst/etc...

 

Noen som vil hjelpe meg å rive ut håret mitt? :cry:

 

 

 

EDIT: Joda, med sp1. Men jeg har lest på bl.a. rage3d.com forum at det visstnok funker uten og.

Endret av NervE
Lenke til kommentar
Noen som får 3.10 til å funke med NForce2/WinXP?

Eneste muligheten jeg har for å få det til er å slå AGP helt av i SmartGART. Det duger ikke.

Kjørte på Omegadrivere fra før, uten problemer. I dag har jeg prøvd det meste føler jeg, inklusive nyinstallasjon av xp, forskjellige rekkefølger i installasjon av dx/nforce driver/catalyst/etc...

 

Noen som vil hjelpe meg å rive ut håret mitt? :cry:

 

 

 

EDIT: Joda, med sp1. Men jeg har lest på bl.a. rage3d.com forum at det visstnok funker uten og.

Går helt fint på min PC :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...