Gå til innhold

Catalyst 3.10 er ute

Spaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

WTF, noe bøg ?? De vil ikke extractes "corrupt"... :thumbdown:

EDIT : De virket når du lasta de ned separat btw :)

Endret av VeXx
Skrevet

Hei... :p

Er vi nødt til å gå inn på kontroll panel å fjerne de gamle slik som ATI sier, trodde vi kunne legge inn de nye, så de skrev seg automatisk over de gamle driverne?

mvh

jk

Skrevet
WTF, noe bøg ?? De vil ikke extractes "corrupt"... :thumbdown:

EDIT : De virket når du lasta de ned separat btw :)

Tror nok det bare var du som var uheldig med nedlastingen. Den store filen fungerte fint her

Skrevet
Man må vel avinstallere den gamle cat driveren for å legge inn den nye?

Man MÅ ikke, men det er absolutt å anbefale. Sparer deg ofte for mange problemer hvis du gjør det på den korrekte måten (står i ATI's Release Notes)

Skrevet
Man må vel avinstallere den gamle cat driveren for å legge inn den nye?

Man MÅ ikke, men det er absolutt å anbefale. Sparer deg ofte for mange problemer hvis du gjør det på den korrekte måten (står i ATI's Release Notes)

Jaok, er ny på Ati fronten, bare spørr for sikkerhets skyld ;)

Har altid holdt meg til NVIDIA, men nå har jeg blitt Ati frelst :p

Skrevet

jeg bruker Omega driverne, er de det samme egentlig? Bare en pakke utvidet med flere div progs? så egentlig kan jeg instale 3.10 catalyst på min maskin nå?

Skrevet

Noen som har noen resultater å viste til, når det gjelder ytelse på skjermkortet med 3.10?

Jeg mistet omtrent 23 3dmarks når jeg gikk opp fra 3.9 til 3.10, altså ubetydelig.

Skrevet

Eldre skjermkort har jo ikke bruk for denne driveren da.. Kan faktisk virke dårligere.. så hvis du ligger rundt ATI 9000 stadiet ville jeg brukt cat 3.7..

Skrevet
Eldre skjermkort har jo ikke bruk for denne driveren da.. Kan faktisk virke dårligere.. så hvis du ligger rundt ATI 9000 stadiet ville jeg brukt cat 3.7..

Det er jo endel bugfixer i de nyeste driverne som også eldre Radeon skjermkort dra nytte av. Tviler også på at du får noe særlig dårligere ytelse ved å legge inn Catalyst 3.10. Har du noen benchmarktester som viser at dette er tilfelle?

Skrevet

jeg fikk den samme scoren i '03 med 3.10 som med 3.7 på et 9100 kort. men jeg får artifacts i COD...og generals tryner..som det gjorde med 3.9..

Skrevet
Heppsann!

Noen som har prøvd disse driverene i CS? 1.6...

Jeg har 9800PRO

THNX for svar

Jeg har...det er verken bedre eller dårligere enn cat 3.9 driveren syntes jeg. Merker ikke forskjell...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...