Gå til innhold

Hvordan kan jeg skaffe meg 100% jobb?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg jobber som lagermedarbeider deltid 50% i snart 4 år, men det er ingen mulighet å få 100% hos dem, men jeg klarte ikke å finne meg en annen jobb for å slutte denne jobben.

Har dere noen forslag på hva kan jeg gjøre for å finne meg en annen jobb?

Jeg søker på alt mulig jobb og ønsker at dere hjelpe meg med det.

 

 

 

TusenTakk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vikarbyråer kan åpne dører for deg. De har kontaktnett. Å søke jobb er også jobb. Årslønna man får er ofte ikke representativ for timene man jobber. Den er ofte ca halvparten hvis man tenker på all mental forberedelse og jobbsøk som henger med. Å beholde en konstant 100% jobb gjennom hele arbeidslivet krever enten flaks eller konstant fokus. Lar man det gå på automatikken står man alltid i fare for å bli forkastet eller byttet ut når som helst. Man må konstant søke ansvar.

Endret av Taurean
Lenke til kommentar

Hva med å supplere med en annen jobb? 

 

Kjønte ikke helt hva mente du?

 

Hvilke begrensinger har du? Kan du flytte? Vil du jobber du innen et spesifikt felt?

Jeg har erfaring innen lagerarbeid og matbutikk, men jeg vil ha alt mulig dersom det kan være mulighet for 100% fast. Jeg bor i Stavanger nå og kan flytte hvor som helst i Norge.

 

 

Endret av Omnia vincit amor
Lenke til kommentar

Vikarbyråer kan åpne dører for deg. De har kontaktnett. Å søke jobb er også jobb. Årslønna man får er ofte ikke representativ for timene man jobber. Den er ofte ca halvparten hvis man tenker på all mental forberedelse og jobbsøk som henger med. Å beholde en konstant 100% jobb gjennom hele arbeidslivet krever enten flaks eller konstant fokus. Lar man det gå på automatikken står man alltid i fare for å bli forkastet eller byttet ut når som helst. Man må konstant søke ansvar.

Takk for forslag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...