Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bilder blokkeres i Yahoo-mail


Anbefalte innlegg

Jeg har alltid fått opp bilder som følger med e-post men nå blokkeres de på PC  (mener ikke vedlegg her, det går bra). Jeg har riktig innstilling under sikkerhet hvor bilder alltid skal vises bortsett fra i Spam folderen.  PC har Win 8.1 pro. På iPaden viker det som det skal og bilder kommer opp automatisk. 

Har noen forslag til hva som er feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! 

 

Det hadde vært nyttig å vite hvilket e-postprogram du benytter. 

Thunderbird, Windows Live Mail, eM Client, Windows sitt innebygd "Mail"...? 

 

I utgangspunktet skal det ikke mer til enn å endre innstillingen du allerede har nevnt. Dukker bildene eventuelt opp som vedlegg, istedenfor at de blir vist i selve meldingen? 

Lenke til kommentar

Om jeg da forstår deg rett så benytter du Yahoo sin webmail, dvs du åpner mailen din gjennom nettleseren? 

 

Nettleserne har gjerne egne innstillinger for om bilder skal vises på et nettsted, og det kan være at denne tillatelsen ikke er gitt. Hvis du bruker Google Chrome, åpne Yahoo mail. Trykk deretter på hengelåsen lengst til venstre i adressefeltet. Velg Nettstedinnstillinger og sjekk at Bilder står som tillatt i listen. I for eksempel Firefox vil det være en tilsvarende fremgangsmåte, men her heter det "Tillatelser". 

Endret av ColdCode
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...