Gå til innhold

Har lyst på en 500-550w PSU


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da fikk jeg svar fra microplex:

Hei!

 

Vi har brukt datane fra Antec, men de er nok feil.

 

Overstrømsbeskyttelsen skal være 110-160% av merkestrømmen.

 

-- mvh/Regards

Hans Petter Faale

Microplex Norge AS

http://www.microplex.no/

http://www.supportforum.info/

 

 

 

 

On Mon, 22 Dec 2003 21:33:54 +0100

mariu-eg <[email protected]> wrote:

 

> Jeg vurderer å kjøpe en Antec TrueControl 550W, men det står max ampere på 12v

> er 24A. Noe som er fint med denne er at den har overstrømsværn, men overstrømsv

> ærnet på 12v er jo kun på 18A, dette er jo tåpelig da man ikke kan utnytte

> hele 12v railen fullt ut. Hvordan henger dette sammen?

Lenke til kommentar
Trenger du virkelig over 500W? Når eg klarer meg med 300 til ei maskin med 1stk 10000rpm, 2 stk 7500rpm, R9700, lydkort, frontpanel, 6 vifter, 2 cd-stasjoner, 1 floppy, litt katoder og slikt.

Hvis du leser litt lengre opp så ser du at han planlegger å slenge på et peltier seinere. Da er det ikke nok med en 300W PSU.

Lenke til kommentar
Trenger du virkelig over 500W? Når eg klarer meg med 300 til ei maskin med 1stk 10000rpm, 2 stk 7500rpm, R9700, lydkort, frontpanel, 6 vifter, 2 cd-stasjoner, 1 floppy, litt katoder og slikt.
kolries psu har du?

hadde ein codegen 350W, har to disker på 120 gig og dvd-r og cdrw 9800pro 10 vifter asus a7n8x dlx og barton 2500, og dataen streika ganske ofte. psu kokte som berre det... enermaxen blir so vidt varm no :)

Lenke til kommentar

Jeg selv har Chieftech 360w, men med 2 10.000rpm disker, 9700pro(forresten dødt) :( 2,4Ghz(planer om å overklokke når jeg har fått alt litt mere stabilt) IC7-G og en DVD-RW. Når jeg kjører Si-Soft Sandra burn in så legger 12v seg på 11,7v uten noe overklokket. Standard ligger den på 11,9. Måler med Winbond Hardware Doctor som var med Abit kortet. Synes ikke spenningene er noe å rope hurra for :thumbdown:

Lenke til kommentar
Ser meget bra ut den White_Tiger, vurderer samme selv.

Den er bra...

 

Angående TG tviler jeg sterkt på at de ikke slipper deg inn pga PSU over 500W! Du mener vel kommende TG? Uansett skal du ha endel for at maskinen trekker 500W. Du må i hvertfall ha pelt eller en annen form for ekstremkjøling. Det nytter heller ikke å sjekke hver eneste PC som skal inn i den stygge hallen.

 

PS: stod 4 timer i kø ifjor, lite hyggelig. Skaff dere Party Ticket :yes:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fikk mail fra komplett i dag :)

 

Please keep the subject when replying to this mail. This is NOT an RMA no. Das ist keine RMA-Nr. Sollten Sie diese Mail beantworten, behalten Sie bitte den Inhalt bei.)

 

Da er innkjøperen på saken og han vil gjerne takke deg for den gode dokumentasjonen du har gitt oss. Han vil ta kontakt med Trust som vi kjøper Q-Tec fra og sjekke dette nærmere. Så fort vi har fått info om dette fra Trust så vil vi forandre på infoen på vår web.

--

Per Øyvind G

Salgsavd.

Komplett.no

 

Tlf jobb: +47 33 47 14 00

Fax jobb: +47 33 47 14 01

 

Epost: [email protected]

URL : http://www.komplett.no

 

"If you don't have any humor, you don't take life seriously enough"

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå fikk jeg kalde føtter her.

Har akkurat sent en Q-tec gold 450W i retur til Komplett.

Problemet jeg opplevde var at ved "stor" disk-aktivitet (fks kopiering av filer og boot) slo maskinen seg av, og ville ikke slå seg på igjen.

For å få på maskinen måtte jeg dra ut kabelen til PSU og la den være koblet fra i 30sek før jeg koblet til igjen og slo på.

 

Noen flere som har opplevd dette?

Isåfall vil jeg da for all del ikke ha en Q-tec tilbake fra komplett..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...