Gå til innhold

ANMELDELSE: FIFA 19


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Er bildene i saken virkelig fra Fifa 19 på PS4?

 

Skulle til å spørre om det samme.

 

Jeg har kjøpt det nyeste PES, og det ser da vitterlig uhorvelig mye bedre ut. Nå spiller jeg det med HDR-modus aktivert ( da PES støtter det) men uansett, dette så ut som noe som kunne kommet ut på PS3 ut ifra skjermbildene.

Mer at det er en standard PS4, ikke en Pro.

Lenke til kommentar

Fantastisk. Ikke ETT ord her om at karriere er de samme, sure strømpene fra ifjor. Ikke en nyvinning overhodet, selv om den delen var full av idioti som at man pinadø ikke kunne slippe mer enn 2 spillere i året på free transfer. The journey er for øvrig kliss lik filmen Goal, og så full av klisjeer og manusstyrt "handling" som det er mulig å få. Husker jeg signerte med Hunter for Burnley første året, i håp om å få spilletid. Jaggu rulla Harry Kane inn døra. Noe scripta? Så signerer man for Bayern, hvor du tar plassen til Müller, som senere er mulig å signere? Fullstendig latterlig. 8/10 må være for CL-hymnen...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...