Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Frigid mann?


Anbefalte innlegg

Vært sammen med kjærsten i tre år nå og vi elsker hverandre men sex er blitt et problem.

I starten kunne vi ha oss frem ganger daglig og sex var aldri et tema, det var perfekt.

Jeg er ei dame som trenger mye sex og nærhet men for 1,5 år siden begynte det å dabbe av, og jeg var tydelig på at sex var viktig for meg og viktig i forholdet vårt.

Opplevde å bli jattet med og at det bare var en « fase» og at det ville bli bra igjen..

Ikke visste jeg at dette var begynnelsen på et evigvarende jævla mas fra min side, noe jeg synes er ubehagelig og jeg føler at jeg er for sex fiksert.. men er jeg det da, når det kan gå over tre uker mellom hver gang?

Han er jo som ei jente, eller som jeg kanskje skulle vært; han er fornøyd med å ligge på sofan og se film å kose og holde å hånden...

Mens det eneste jeg virkelig vil er at han tar meg på stuebordet!!

Dette er blitt et problem jeg tar opp hvertfall en gang i mnd og ber om forandring, og da renner det bare på med utallige unnskyldninger, jobb, vært dårlig, mye å tenke på, sliten, ting å gjøre osv osv osv men lover bot og bedring- men ingenting skjer. Kun nye uker uten noe som skjer..

Jeg elsker mannen og jeg tenner på han og ingen andre jeg ønsker sex med, men nå over tid så undertrykker jeg mine behov, som begynner å bli sterke behov, som han overhode ikke tar seriøst og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger...

Er ikke riktig av meg å si til han at hvis han nå ikke tar mine behov seriøst, kommer jeg til å finne en annen å ha sex med, og så kan vi ha dette vennskapelige forholdet vi har, kun med kyss og kos... men gudene skal vite at jeg har veldig lyst til å slenge den til han..

Vi hadde et så godt sexliv tidligere, hva skjedde?

 

 

 

Anonymous poster hash: 43c86...455

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det første han bør gjøre er å få sjekket seg hos legen. Hvordan er han ellers? Slapp og tafatt? Pondus? Det kan være lavt testosteron.

 

Er alt det fysiologiske på stell så kan det tenkes han bare har lavt libido. Folk er forskjellige, rett og slett. Da må dere enten finne et kompromiss som dere begge kan leve med, eller så må dere få lagt til rette for at du kan få dine behov dekket et annet sted.

 

Anonymous poster hash: 2841e...422

Lenke til kommentar

Vi har småbarn og baby så vårt sexliv er forståelig nok i en dal. Madammen er helt ok med dette men vi snakker om det og jeg kan tåle en midlertidig nedtur mens vi har krevende barn.

 

Skulle det vise seg at dette skulle bli vedvarende så vil jeg få en fwb på si. Dette snakker vi selvfølgelig om slik at det ikke skal bli behov for å hverken gå fra hverandre eller utroskap.

 

Jeg har vanskeligheter med å sette meg inn i hodet til en mann som ikke ønsker sex. Jeg er stort sett kåt alltid med mindre jeg nettopp har hatt meg og mitt inntrykk er at nesten alle menn også er slik med mindre de har vært sølibat i lengre tid eller det er noe som skurrer psykisk eller fysisk.

 

Behov for sex er en legitim grunn til å være ulykkelig og bør ikke avfeies av hverken deg eller partner.

Endret av Invader Zim
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke godt å si hva som skjedde, men dette kommer til å bli et stort problem. Hvis dere er på forskjellige planeter når det gjelder sex så vil det skjære seg.

 

Sex er selve kjernen for kjærlighet. Det er vitenskapelig grunnlag for at jevnlig sex fører til at man "bonder" på nytt, og på nytt.

 

Det er viktig å innse at man må ha sex selv om man ikke har kjempelyst, slik at man båndet blir sterkere og man faktisk får lyst igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er viktig å innse at man må ha sex selv om man ikke har kjempelyst, slik at man båndet blir sterkere og man faktisk får lyst igjen.

 

Dette her leser og hører jeg hele tiden, men jeg får det ikke til å stemme.

 

Hvis jeg ikke har lyst til å ha sex, så er det fysisk umulig. Uten lyst, ingen ereksjon. Jeg kan ikke stappe ei slapp pølse inn i dama. Så kan jeg jo selvsagt heller "ta meg av" henne med fingre, leketøy og slikt, men så blir jo sex sidestilt med oppvask, hagearbeid eller utallige andre slike ting som en ikke har lyst til men må gjøre allikevel. Hvordan det skal kunne gi mer lyst kan jeg simpelthen ikke se.

 

Anonymous poster hash: 2841e...422

Lenke til kommentar

 

Dette her leser og hører jeg hele tiden, men jeg får det ikke til å stemme.

 

Hvis jeg ikke har lyst til å ha sex, så er det fysisk umulig. Uten lyst, ingen ereksjon. Jeg kan ikke stappe ei slapp pølse inn i dama. Så kan jeg jo selvsagt heller "ta meg av" henne med fingre, leketøy og slikt, men så blir jo sex sidestilt med oppvask, hagearbeid eller utallige andre slike ting som en ikke har lyst til men må gjøre allikevel. Hvordan det skal kunne gi mer lyst kan jeg simpelthen ikke se.

 

Anonymous poster hash: 2841e...422

 

 

Godt poeng. Er uenig med min egen påstand

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...