Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenta vil være kjæreste, jeg er usikker..


Anbefalte innlegg

Jeg er 26 år og holder på med ei dame på 22 år.

Det startet med en tinder-date som endte med at hun overnattet 3 netter på rad hos meg. Deretter gikk det 2 uker hvor vi igjen møttes og hun overnattet 5 netter.

 

 

Hun hinter hele tiden til at hun vil være kjærester, og føler egentlig det er hun som har pushet seg til både den første daten og alle overnattingene. Hun har veldig lyst å vise meg frem for vennene sine og familien.. Jeg er litt tilbakeholden der etter kun å ha møtt hverandre 2 ganger. For om jeg skal analysere vårt "forhold" så består det egentlig bare av at vi har sex minst 2-3 ganger daglig + kosing mens hun er her. Vi har gått på kino, spist ute, gått kveldstur og vært på besøk hjemme hos henne 3 timer unna meg.. Forutenom det har vi bare vært hos meg hele tiden og sett på serier, film og koset.

 

 

Hun er den pratsomme og jeg er veldig sjenert/sosialt tilbakestående pga. at jeg har vært isolert hjemme i flere år da jeg hadde depresjon. Jeg burde egentlig elske at noen liker meg for den jeg er og at det liksom er OK for henne at jeg ikke prater så mye.

 

Det som gjør at jeg henger litt på gjerdet i forhold til å ta dette "forholdet" vårt videre er at jeg vet ikke om jeg har sommerfugler i magen. Vet liksom ikke om jeg har følelser for henne..(?) Rett og slett fordi at samtalene våre ofte kan bli litt rar siden jeg er sosialt awkward og sosialt utrent. Samtalene føles ikke så naturlig som jeg ønsker og det føles litt presset frem. Mistenker hun fortsetter å komme til meg fordi hun liker sexen vår. Og synes ikke det er bra å basere et fremtidig forhold kun på sex..

 

 

Bør jeg ta vare på det vi har og utvikle det for å se hvordan det går, eller bør jeg avslutte det fortest mulig?



Anonymous poster hash: 94af5...4bb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor kan du ikke være ærlig med henne og si rett til henne at hun går for fort frem for deg og at du trenger mer tid? 

 

 

Tror ikke jeg fikk det frem riktig i førsteposten, men hun tar hensyn til at jeg ikke vil at det skal gå for fort. Jeg har fortalt henne at jeg ikke vil at vi rusher for fort frem. Hun bare nevner hele tiden at vennene hennes og familien vil se meg. De er veldig nyskjerrig på hvem jeg er siden hun har vært borte hjemmefra for å bo hos meg.. Men innerst inne tror jeg ikke hun hadde sagt nei om jeg hadde spurt nå om å få møte familien og vennene hennes. Hun har nok veldig lyst å få bekreftet at vi er kjærester fortest mulig, føler jeg hvertfall.

 

Anonymous poster hash: 94af5...4bb

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...