Vokteren Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Vokteren skrev (7 minutter siden): Resten av lørdagens hjemmelagede lasagne. Tror sannelig jeg bevilger meg et par glass rødvin også….. Synes jeg har fortjent det etter 2-3 timers tur i skogen i dag…. 1
Duriello Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden :utakt skrev (2 timer siden): Kålkake! 😂 @Maskinfører nesten, fiskekaker. 👍 1 2
Maskinfører Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Duriello skrev (31 minutter siden): 😂 @Maskinfører nesten, fiskekaker. 👍 Fiskekaker og kålstuing med ny vri 😀 1 2
Duriello Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Maskinfører skrev (3 minutter siden): Fiskekaker og kålstuing med ny vri 😀 Ny vri? 😅 2
Sviskepott Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Duriello skrev (1 time siden): 😂 @Maskinfører nesten, fiskekaker. 👍 Å jatakk, det ser nydelig ut...men jeg kunne ha tenkt meg ei potet til og dobbelt så mye stuing, for det er supergodt! 😍 1 3
Duriello Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Sviskepott skrev (Akkurat nå): Å jatakk, det ser nydelig ut...men jeg kunne ha tenkt meg ei potet til og dobbelt så mye stuing, for det er supergodt! 😍 Jeg forsynte meg 2 ganger. 😂👍 Enig! 1 1
Maskinfører Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Duriello skrev (1 time siden): Ny vri? 😅 Er vel egentlig Kålstuing som hører til kjøttkaker og revet gulrot til fiskekaker ? 😀 Nam nam savner mammas kjøttkaker og hjemmelagde kålstuing ☹️ 4
Maskinfører Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Sviskepott skrev (9 minutter siden): Å jatakk, det ser nydelig ut...men jeg kunne ha tenkt meg ei potet til og dobbelt så mye stuing, for det er supergodt! 😍 Ja det kunne vært en hel kjele med kålstuing den er god kald også 😀 2 2
Duriello Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Maskinfører skrev (Akkurat nå): Er vel egentlig Kålstuing som hører til kjøttkaker og revet gulrot til fiskekaker ? 😀 Nam nam savner mammas kjøttkaker og hjemmelagde kålstuing ☹️ Begge deler er godt til begge. Barndomsminner fra besøk hos morfar. ❤️ 1 1
Duriello Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det kunne vært en hel kjele med kålstuing den er god kald også 😀 Nesten tomt men har igjen til restemat i morgen. 👍😁 2 2
Sviskepott Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Maskinfører skrev (28 minutter siden): Er vel egentlig Kålstuing som hører til kjøttkaker og revet gulrot til fiskekaker ? 😀 Nam nam savner mammas kjøttkaker og hjemmelagde kålstuing ☹️ Jo, enig med deg i at mammas (min også) hjmmelagde mat var noe spesielt. Får ikke det til selv heller, men da må vi øve oss så vi kommer stadig nærmere målet. Og kjøpe kål og ingredienser så vi har når vi får lyst til å lage. Maskinfører skrev (26 minutter siden): Ja det kunne vært en hel kjele med kålstuing den er god kald også 😀 Jeg kan godt spise kun kålstuing uten noe til...og lufte godt i boligen etterpå. 😂 1 2
Maskinfører Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Sviskepott skrev (23 minutter siden): Jo, enig med deg i at mammas (min også) hjmmelagde mat var noe spesielt. Får ikke det til selv heller, men da må vi øve oss så vi kommer stadig nærmere målet. Og kjøpe kål og ingredienser så vi har når vi får lyst til å lage. Jeg kan godt spise kun kålstuing uten noe til...og lufte godt i boligen etterpå. 😂 Ja det kan jeg også for kålstuing er digg 😀 2 1
Maskinfører Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Duriello skrev (52 minutter siden): Nesten tomt men har igjen til restemat i morgen. 👍😁 Det er bra 😀👍 1 1
Sviskepott Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja det kan jeg også for kålstuing er digg 😀 ...og liten gryte holder ikke. Den må være ganske stor. 1 2
Maskinfører Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Sviskepott skrev (18 minutter siden): ...og liten gryte holder ikke. Den må være ganske stor. Ja den må det minst 10 liter 😀 1 1
Sviskepott Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Maskinfører skrev (20 minutter siden): Ja den må det minst 10 liter 😀 Fint. Bare du sier i fra først, så kommer vi en håndfull på middagsbesøk til deg. Gleder meg. 2
Maskinfører Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Sviskepott skrev (26 minutter siden): Fint. Bare du sier i fra først, så kommer vi en håndfull på middagsbesøk til deg. Gleder meg. Ja det skal jeg gjøre gleder meg jeg også 😀 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå