Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har, som noen vet, drevet med PS og laga noen kladder til min portefølje. Jeg har høye krav til meg selv, og det bør være bra før det slippes ut.

 

I dag har jeg laga ett design som jeg har fått noen tilbakemeldinger på allerede. Kommentarer er f. eks: "den va ******* nice".

 

Jeg er interresert i å vite hva den almenne og normale internettbrukeren synes om denne siden, og hva som kan forbedres.

 

I den første stunden vil siden stadig bli oppdatert med ny grafikk og masse smådetaljer.

 

Jeg vet det står clickART.com i "headeren". Dette er feil, og kun midlertidig.

 

Jeg har skrevet at jeg har designet Lura Skole sine sider. Dette er feil. Jeg har enda ikke gjort det, men siden er under utvikling. Siden Lura Skole ikke har hatt webside før, er linken død.

 

Håper på konstruktiv kritikk!

 

> LINK

 

/me gleder seg til svar! :green:

Endret av Dunestar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fint fargevalg

 

likte menyen og, men ser det mangler er preloadscript..

ellers ville jeg gjerne hatt menyen lengre oppe. i Opera (med menyer øverst på skjermen) må jeg scrolle for å få med hele menyen..

 

var stilig med bladet. nederst men mangler kanskje en topp, bare en enkel strek eller noe? forstår konseptet, men logo nederst, men en liten avrunding oppe og tror jeg hadde gjort seg. om ikke mer enn bare en horisontal strek.

 

kunne kanskje krympet siden litt i lengden, med mindre du skal ha veldig mye info på den.. da ville jeg valgt "neste side" løsningen. kan bli litt mye å scrolle.

 

 

men alt i alt stilig side, med noen få justeringer vil det bli enda bedre. :thumbup:

nok en gang et kreativt og stilig arbeid fra Dunestar :)

Lenke til kommentar

Beklager, men jeg må si at banner i bunn var en mindre smart løsning. Grunnen er at jeg ikke får med meg hva siden heter først iaffal. Jeg ser ingen logo, ikke noenting. Det er heller ingenting som gir meg lyst til å scrolle nedover. Det samme gjelder forskjåvidt menyen. Synes du burde ha en (liten) logo i topp, og at vi burde få slippe å scrolle for å se menyen.

 

Utenom det, var dette veldig nais! Behagelige farger, og alt. Orginalt. :)

Lenke til kommentar
Beklager, men jeg må si at banner i bunn var en mindre smart løsning. Grunnen er at jeg ikke får med meg hva siden heter først iaffal. Jeg ser ingen logo, ikke noenting. Det er heller ingenting som gir meg lyst til å scrolle nedover. Det samme gjelder forskjåvidt menyen. Synes du burde ha en (liten) logo i topp, og at vi burde få slippe å scrolle for å se menyen.

Tenkte jeg skulle lage en slags status bar på toppen med en liten logo og bare noe sånnt welcome to clickART eller noe sånnt. Da vil man kunne lett se hva siden heter pluss en liten logo.

 

Som sagt tidligere; menyen kommer lenger opp! :thumbup:

Lenke til kommentar

Som tidligere nevnt synes jeg siden er både moderne original, du har ikke spart på kreativiteten! Men likte ikke ideen med å ha headeren nederst, synes d blir litt forvirrende. Dessuten er det vanskeli å se den mail-saken. Ellers synes jeg fargevalget var bra, og den mouseoveren var jo direkte nice!

 

Bra jobba Dunestar :thumbup:

Endret av Tha_Zaynt
Lenke til kommentar

Det var jo en annerledes opplevelse, ble faktisk litt overrasket med at header lå i bunnen sånn på skrått, var litt pirrende og artig ;) En slags avbrekk fra alt annet som er standard.

 

Var vanskelig å lese de menyene, contrasten mellom tekst og bakgrunn på "main" tab'en var litt vanskelig. Så virket fonten/teksten i de meny tab'ene ikke helt gjevn, f.eks copyright, der er O, I og G litt tynne enn resten av tegna. Samme gjelder projects og main.

 

Eposten øverst til venstre virka litt vanskelig se med det første, ikke helt tydelig nok om det er noe man kan trykke på.

 

Ellers var ideen original den, kan bli artig å se ferdig versjon ;)

Lenke til kommentar

Forsåvidt en stilfull og orginal side med fine farvefalg.

 

Men kan ikke si jeg likte menyen.( Må lese "oppover". ) Elementet som er aktiv har mørk blå bakgrunn, det pluss fonten gjør att den er vanskelig å lese.

 

Den saken i bunn, la jeg rett og slett ikke merke til første gangen. Det var ingen grunn til å scrolle ned for å se den.

Lenke til kommentar

Ville ha ungått en slik voldsom scrolling som du legger opp til nå, det

er ingen som scroller for å se på grafiske elementer...

Fjern også Copyright, den er halt unødvendig, alt arbeid er automatisk beskyttet

av åndsverksloven... Forøvrig ingenting som kalles "Copyright" i norge...

 

Men fin start... kan bli veldig bra

Lenke til kommentar
Fargene var mye penere sist jeg så den... :ermm:

Det var da litt merkelig. Jeg har nemlig forandret på fonta og andre småting siden sist du så den!

 

Som sagt; logo kommer i en slags status bar på toppen. ;)

 

 

EDIT: Jeg skal fikse på noen småting så fort jeg kommer hjem fra skolen.

Endret av Dunestar
Lenke til kommentar
Kommentarer er f. eks: "den va ******* nice".

Den var min :p

 

Har et par ting til å si. Du MÅ bruke et preloadscript til menyen

E-postikonet til venstre utgår med høye kneløft. Ikke var den pen, og hva pokker skal du med enda en meny der borte?

Det hvite feltet utenfor menyen ble vedig bredt. Kan virke litt tomt der Hvis du ikke skal ha noe design der (tviler på at det lar seg gjøre konfort med menyen)

 

litt ot, men shit: Fatter ikke hva det er som er så vanskelig med å lese vertikal tekst. Kan tilogmed lese opp ned jeg. Hvis det bare er en liten tekst i en meny så går det fint. De som ikke liker det kan bare sutre, for alle med IQ over 50 skjønner hva som står der

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...