Gå til innhold

I følge mobile-review.com skal...


JZA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du vet ikke om det kommer mobil med megapixel kamera til Europa snart a?

Joda, men må nok fortsatt venter minst 3-6 måneder...

 

Forresten en ting med V600 som irriterer meg noe grenseløst; batteriet er nesten komplett umulig å få ut. Trolig en spesiell teknikk som jeg ikke har lært meg enda, men det var da utrolig da :)

Batteridekselet er forresten av metall (blekk?), det tror jeg ikke jeg har sett før...

Lenke til kommentar
Er dette tilfelle? Når kommer den eventuelt til Norge, hvem er forresten importør av Motorola til Norge, det er ikke mange steder i dag som selger Motorola telefoner?

Motorola V600 og V500 kommer til Skandinavia(Dvs Norge,Danmark,Sverige,har merket geografien ikke er helt på topp hos enkelte...) i Januar måned..(sendte en mail til Motorola,og de bekrefta da dette...

Lenke til kommentar
Du vet ikke om det kommer mobil med megapixel kamera til Europa snart a?

Joda, men må nok fortsatt venter minst 3-6 måneder...

 

Forresten en ting med V600 som irriterer meg noe grenseløst; batteriet er nesten komplett umulig å få ut. Trolig en spesiell teknikk som jeg ikke har lært meg enda, men det var da utrolig da :)

Batteridekselet er forresten av metall (blekk?), det tror jeg ikke jeg har sett før...

V70 har også metall deksel for batteriet, hva synes du om mobilen? Hvis den kommer allerde i Januar angrer jeg allerede på at jeg har bestilt meg en LG G7100 nå men :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...