Gå til innhold

SNIKTITT: Lenovo Yoga Book C930, Yoga C930 og ThinkPad X1 Extreme Lenovos siste kreasjon skal være verdens letteste og tynneste PC med…


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Nei, jeg har den ferdig speccet og i handlekurven. Har en 3gen X1 Carbon som kan byttes ut, men tenkte vente en mnd eller to å se om WWLAN blir tilgjengelig. Har sendt Lenovo en mail om det, men ikke hørt tilbake enda. Er i grenseland for om det er en dealbreaker eller ikke.

Vurderer selv å kjøpe, men usikker på Fhd eller 4k. Tenker å vente til black friday for å se om det kommer tilbud. Hvilken konfigurasjon tenker du på da?
Lenke til kommentar

i7 8750H, 16GB, 4k touch skjerm, GTX 1050ti, 512 GB SSD. Tre års on-site. Kommer på ca 32. Men dessverre ikke noe WWLAN.

 

Touch synes jeg er et must. Klarer ikke leve uten lenger (har touch på en 3rd gen X1 Carbon). Og med touch er ikke full HD noe alternativ. 3rd gen har 2560x1440 og det funker fint, ville ikke hatt lavere oppløsning.

Endret av thklinge
Lenke til kommentar

i7 8750H, 16GB, 4k touch skjerm, GTX 1050ti, 512 GB SSD. Tre års on-site. Kommer på ca 32. Men dessverre ikke noe WWLAN.

 

Touch synes jeg er et must. Klarer ikke leve uten lenger (har touch på en 3rd gen X1 Carbon). Og med touch er ikke full HD noe alternativ. 3rd gen har 2560x1440 og det funker fint, ville ikke hatt lavere oppløsning.

Det irriterer deg ikke med glossy skjerm?

Hvis du skriver AFN319 får du 10% avslag på prisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...