Gå til innhold

ANMELDELSE: Two Point Hospital


Anbefalte innlegg

Nå har ikke jeg fullført spillet så skal kanskje være noe forsiktig med å utale meg, men for min del så var i hovedsak forskjellen på 2 til 3 stjerner kun tid brukt pr kart.

 

Tok meg selv ofte i å la spillet gå mens jeg laget mat eller lignende. Jeg ble faktisk lei når det var lite nytt fra kart til kart og lage samme 10 rommene over og over ble fort kjedelig. Spesielt når det ikke var noe utfordring.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har ikke jeg fullført spillet så skal kanskje være noe forsiktig med å utale meg, men for min del så var i hovedsak forskjellen på 2 til 3 stjerner kun tid brukt pr kart.

 

Tok meg selv ofte i å la spillet gå mens jeg laget mat eller lignende. Jeg ble faktisk lei når det var lite nytt fra kart til kart og lage samme 10 rommene over og over ble fort kjedelig. Spesielt når det ikke var noe utfordring.

Man kan gjøre litt mer utover det spillet krever av deg, unisex toaletter kan redigeres til å velge bare kvinner, menn og ansatte. Du setter da opp flere toaletter for å ha litt styring, du kan også sette enkelte ansatte på egene avdelinger for å gjøre ting enda mer effektivt.. Bare som noen eksempler. Detaljestyringen denne oppfølgeren har, gjør at jeg personlig  føler det er en ekstra god opplevelse å spille. Men om man ikke liker å effektivisere ting og tang og bare ønsker å komme seg gjennom spillet raskest mulig så forstår jeg deg...

 

Edit, så kan man øke ingame hastigheten, og la ting skje raskere.. Så det å gå å lage mat mens spillet står på normal hastighet forstår jeg ikke helt...

Endret av Krozmar
Lenke til kommentar

Kanskje jeg er rar, men hvem spiller et tycoon-spill for å "bli ferdig"? Jeg spiller i alle fall for å styre det jeg holder på meg. Om det er et sykehus, Jurassic World, en by, en restaurant, et transportselskap eller hva som helst er ikke nøye. Selv i Two Point Hospital er det alltid rom for å gjøre ting litt bedre, og det alene gir meg en grunn til å spille litt mer. :) Er derfor jeg savner en sandkassemodus. Hadde absolutt foretrukket å kunne bygge et sykehus fra grunnen, og gjerne velge størrelse selv. I stedte for fem sykehus ville jeg gjerne hatt et sykehus som var minst like stort som alle fem til sammen. :)

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...