Gå til innhold

Innloggingsproblemer på Snapchat


Anbefalte innlegg

Hei!

 

På min mors telefon, som kjører Android, alternerer snapchat mellom feilmeldingene "Å nei! Innloggingen din feilet midlertidig...." og "Det oppsto et problem med servertilkoblingen".

 

Jeg har prøvd alt jeg har funnet på det store internett. Klokke og dato er riktig, snapchats data er tømt (samme med Google Play), appen er slettet og reinstallert og passordet er endret.

 

Noen som har vært borti lignende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Riktig.

Da hadde jeg nok tenkt at dette skjer på grunn av manglende støtte og/eller ønske om å rette opp i bugs på en telefon som er 5.5år gammel.

 

Kan hende det er på tide med ny?

 

Lykke til

 

-B

Det er nok absolutt på tide, det. Har fungert knirkefritt enn så lenge, så bare litt ergerlig at det plutselig kommer feilmeldinger av den typen.
Lenke til kommentar

Det er nok absolutt på tide, det. Har fungert knirkefritt enn så lenge, så bare litt ergerlig at det plutselig kommer feilmeldinger av den typen.

Den har vel en Android version som var utdatert allerede når den var lansert, så må nok ny telefon til.

 

Vil virkelig annbefale denne som en oppgradering:

https://www.proshop.no/Mobil/Xiaomi-Mi-A1-32GB-Gold-Dual-SIM/2649276?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite

 

Kjøpte en slik til fatrern, og er helt sykt imponert.

Får strax nyeste Android P også så det blir maaaange år til man får trøbbel med snapchat igjen.

 

Kjøpte den til 1400kr på banggood men du får ikke norsk garanti da men norsk språk har den.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...