Gå til innhold

Studere ikt selv?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå høres jeg konstant negativ ut men jeg bare drar opp noen ting rundt det du tenker på, du skal gjøre ett yrkesvalg og det er alvorlige greier.

 

Men spørsmålet er jo hvor automatisert ting kommer til og bli, vil noen i det heletatt sitte og lage annet enn grafikken om noen år? Da tenker jeg på slike brød og smør løsninger, eller vil alt gå via ferdige rammeverk og man bare plukker moduler og pynter på dem?

Lenke til kommentar

Nå høres jeg konstant negativ ut men jeg bare drar opp noen ting rundt det du tenker på, du skal gjøre ett yrkesvalg og det er alvorlige greier.

 

Men spørsmålet er jo hvor automatisert ting kommer til og bli, vil noen i det heletatt sitte og lage annet enn grafikken om noen år? Da tenker jeg på slike brød og smør løsninger, eller vil alt gå via ferdige rammeverk og man bare plukker moduler og pynter på dem?

 

Hei, behovet for folk i ikt har bare økt. Mener ikke vi skal glemme tradisjonelle yrker for det. Mener man kan ha flere jobber jeg. Gjøre litt av hvert. Alle trenger ikke høyere utdannelse heller. Selv er jeg vikarlærer og engasjert i politikk. Hadde du vært arbeidsgivern min skulle du fått se en cv. Men det passer ikke inn her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...