Gå til innhold

Skjelettene angriper i Sea of Thieves til neste uke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I denne tidsbegrensede kampanjen må dere undersøke historien om en bortkommen kjøpmann og avdekke opprinnelsen til den vandøde armada for å låse opp unike belønninger

 

Her lanserer Rare et spill uten innhold også kommer de ut med tidsbegrensede oppdrag? 

Jaja da sparte jeg hvertfall de pengene.

Lenke til kommentar

Dette blir heftig! Dem andre kampanjene har vært veldig gøy og hele Sea of Thieves samfunnet kommer samens mot utfordringene. Vel med noen få unntak vel å merke...men dem får hele serveren etter seg å blir ikke gamle...

 

Det er noe spesielt når ellers så paranoide spillere plutselig står i masta på båtene mens dem bruker ropertene for å signalisere at dem vil spille samens etc.

 

Og ang tidsbegrenset kampanje så er dette noe dem gjør for å introdusere nytt innhold i spillet på en gøy måte en å bare slenge inn en ny fiende fks. Det skjer en stor event i spillet som alle kan være med på og hvor en kan få noe unikt innhold som viser at du var med på hendelsen. Veldig kul måte å gjøre det på. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"I denne tidsbegrensede kampanjen"

 

Denne trenden er en faenskap som må dø ut snarest! Hva er vitsen med å lage nytt innhold, og bare ha det tilgjengelig i en svært kort periode? Dette har skjedd mange ganger før, blandt annet i Ghost Recon: Wildlands (Predator dukket opp, og forsvant like fort) og Fornite (Playground mode! I en uke! Woohoo! Øh...) Hvorfor kan vi ikke få beholde ting permanent?

Lenke til kommentar

"I denne tidsbegrensede kampanjen"

 

Denne trenden er en faenskap som må dø ut snarest! Hva er vitsen med å lage nytt innhold, og bare ha det tilgjengelig i en svært kort periode? Dette har skjedd mange ganger før, blandt annet i Ghost Recon: Wildlands (Predator dukket opp, og forsvant like fort) og Fornite (Playground mode! I en uke! Woohoo! Øh...) Hvorfor kan vi ikke få beholde ting permanent?

 

Det er det som skjer i Sea of Thieves. Cursed Sails introduserer en ny fiende i spillet. Nemlig båter med dauingen som seiler rundt å lager bråk. For å introdusere denne nye fienden til spillet så er det et event som skjer. Men når eventet er over så er fortsatt innholdet der men ikke selve greiene rundt eventet.

 

Dem har gjort det med 3 forskjellige ting i Sea of Thieves nå og det har vært skikkelig gøy. Vel utenom den siste kanskje som var bare en grinding sak...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I denne tidsbegrensede kampanjen må dere undersøke historien om en bortkommen kjøpmann og avdekke opprinnelsen til den vandøde armada for å låse opp unike belønninger

 

Her lanserer Rare et spill uten innhold også kommer de ut med tidsbegrensede oppdrag? 

Jaja da sparte jeg hvertfall de pengene.

 

Jo, spillet har kanskje «lite» innhold men det handler om fantasien. I Order of Souls er det forskjellige type skjelleter som du må ta ut på forskjellige måter. I The Hungering Deep fikk vi møte Megalodon. Megalodon er her fremdeles, akkurat som fiendene fra andre kampanjer. Vi har også kraken som man må ta ut ellers så synker skipet. I tillegg har vi andre spillere. Men selfølgelig hvis du fortsatt mener spillet er uten innhold så må du bare fortsette å klage på det. Jeg nevner igjen at spillet handler om fantasi.

Adjø.

Lenke til kommentar

 

"I denne tidsbegrensede kampanjen"

 

Denne trenden er en faenskap som må dø ut snarest! Hva er vitsen med å lage nytt innhold, og bare ha det tilgjengelig i en svært kort periode? Dette har skjedd mange ganger før, blandt annet i Ghost Recon: Wildlands (Predator dukket opp, og forsvant like fort) og Fornite (Playground mode! I en uke! Woohoo! Øh...) Hvorfor kan vi ikke få beholde ting permanent?

 

Det er det som skjer i Sea of Thieves. Cursed Sails introduserer en ny fiende i spillet. Nemlig båter med dauingen som seiler rundt å lager bråk. For å introdusere denne nye fienden til spillet så er det et event som skjer. Men når eventet er over så er fortsatt innholdet der men ikke selve greiene rundt eventet.

 

Dem har gjort det med 3 forskjellige ting i Sea of Thieves nå og det har vært skikkelig gøy. Vel utenom den siste kanskje som var bare en grinding sak...

Det kommer også noen nye kanonkuler

Lenke til kommentar

Det kommer også noen nye kanonkuler

 

Ja kommer endel neste uke. Bla cursed kanon kuler. Men også en ny båt for 3 personer. Et allianse system som gjør at en kan endelig slå seg samens å dele loot og ikke behøve å tenke på friendly fire. Og en kan se hvor dem andre er på kartet osv. Masse nye kosmetiske ting til både karakter og båter. Ny fiende på havet i form av båter som kommer opp av havet full av dauinger som har om jeg ikke husker en ny type kiste ombord + mye annet loot.

 

Og ikke minst en haug av nye situasjoner som vil skje når alt dette kastet i gryta. :p

Lenke til kommentar

Tidsbegrenset kampanje for å introdusere nytt innhold. Ofte gjort i mmorpg spill hvor det skjer en hendelse eller kampanje i spillet for å legge til rette/introdusere nytt innhold. En behøver ikke å være rakettforsker for å skjønne det her.

Beundrer din evne og lyst til å skape positiv blest rundt dette spillet LarZen. Skal bare finne frem en øyelapp, stjele naboens pappegøye, og skaffe meg en tønne med rom så er jeg klar for et tokt eller to :)

Lenke til kommentar

Beundrer din evne og lyst til å skape positiv blest rundt dette spillet LarZen. Skal bare finne frem en øyelapp, stjele naboens pappegøye, og skaffe meg en tønne med rom så er jeg klar for et tokt eller to :)

 

Hehe, er bare å huge! Blir nok mange timer på havet til uka  :laugh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...