Gå til innhold

Elkjøp renewit for en tulle løsning?


Anbefalte innlegg

https://www.elkjop.no/cms/renew-it/elkjop-renew-it/

 

Swap\switch har blitt ennå mere utvidet for elkjøp sin del men jeg anbefaler å styre unna fordi jeg mener det er mere lønnsomt å kjøpe fra elkjøp outlet istedenfor hva mener dere?

 

Finnes det noen gode argumenter for slik tullete løsning?

Bedre løsning er om elkjøp tar i mot pcer\mobiler for salg i outlet butikken sin slik at det gir konkuranse mot finn.no

Tror man får mere verdi for en pc der så sant den virker en å kjøpe eller selge på bruktmarkedet så sant den er kjøp på elkjøp eller lefdal før.

 

Er dere enig? Når man betaler 1000 kr måneden si pcen koster under 10 000 kr sier de seg man taper på det.

Man blir tvunget til operativsysten og forsikring og SSD blir vel byttet ut regner jeg med. Man blir vel også tvunget å betale 3 måneder supportavtale.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man blir tvunget til operativsysten og forsikring og SSD blir vel byttet ut regner jeg med. Man blir vel også tvunget å betale 3 måneder supportavtale.

Har du i det hele tatt lest innlegget du har linket til?

 

 

I avtalen kan du også kjøpe med trygghetsavtale og andre tilbehør og tjenester, hvilke tjenester du velger å kjøpe er med på å avgjøre månedssummen du betaler[/size]

 

Dersom du har fult beløp tilgjengelig for ny PC \ tlf eller hva det enn måtte være, så er det klart at det er billigere enn om man skal utsette betalingen over tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...