Gå til innhold

Altinn app, borte fra Google Play?


Anbefalte innlegg

Jeg hadde Altinn-appen på min forrige mobiltlf, men finner den nå ikke på Google Play, er det noen som vet om den enten har byttet navn, eller om den rett og slett er fjernet?

 

Hva er evt. andre muligheter fra mobil?

 

Innlogging til skatteetaten fra nettet er jo greit, men tenkte mer om det var gitt ut noen andre løsninger til mobil/nettbrett?

 

 

Har ikke funnet noe info om at Altinn-appen skal være slettet, men jeg finner den som sagt ikke til Android (Samsung S8) i Google Play.

 

Kjøpte en S8 til fruen i vinter og da var den appen tilgjengelig, for den har fruen på sin mobil.

 

 

Jeg må legge til at jeg foreløpig kun har søkt i Google Play appen gjennom wifi, for jeg skal jobbe i natt og trenger den gamle mobilen (og sim-kortet) til det, men akkurat det burde vel ikke ha så mye å si vel..........?

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er nok fjernet ja, tror ikke du trenger den når du har den nye mobilvennlige altinn.no.

 

Da skal jeg forsøke det i morgen, takk for tips

 

Hvis du hadde den på en tidligere telefon, så finner du den kanskje i fanen "Bibliotek" i Google Play. Der listes alle apper som er tilknyttet Google-kontoen din (altså apper du har hatt installert en gang i tiden).

Sjekket på mitt nettbrett nå, men Altinn-appen ligger ikke i biblioteket der (samme Google konto som på mobilen).

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • KVTL låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...