Gå til innhold

SAMLETEST: Hørselvern med DAB+ og Bluetooth


Anbefalte innlegg

Hvor mange trenger egentlig hørselvern med bluetooth?

Tja, kan bare prate for meg selv, broren min, et par kamerater og endel forretningspartnere innen ymse bedrifter og noen bønder som vil være tilgjengelige ute på treskeren, og vi alle driver på alene og er avhengig av å ta/høre telefonen under støyende arbeid.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

og da kjøper man Peltor med bluetooth til 3k og ikke noe annet "billigmerke"

Har ikke testet "billigmerker" så skal ikke begi meg utpå det, men Peltor WS gir deg eksakt det du trenger, og du kan uten problemer ha en samtale selv om du slår med en slegge på en jernplate.

 

Kan også legge til at flere fabrikker, anleggsområder, etc. er det ikke lovlig å bruke hørselvern med musikk på siden man ikke hører hva som skjer i omgivelsene, Peltor sine hørselvern med aktiv støydemping kan man justere så omgivelselyden høres meget godt og bare de skadelige frekvensene blir dempet og da får man stort sett lov og bruke de hvis man er avhengig av å kunne ta telefonen.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Hvis man skal ha hørselvern tror jeg moralen blir velg 3M/Peltor som merke bla så i katalogen til man finner det som passer. Da får man kvalitet og trenger ikke bekymre seg for noe annet enn om man valgte riktig modell i forhold til behov.

 

Eneste unntak til Peltor jeg kan komme på er MSA Sordin for skytesport o.l. behov.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...