Gå til innhold

Komplett Mobil hevder seg tvunget av Telenor til å sette ned farten


Anbefalte innlegg

Jeg bare påpekte at myten om at Telenor har best dekning er en myte. Han skulle absolutt komme med et forsøk på forsvar for Telenor da jeg kritiserte dem, og jeg skjøt det ned med litt fakta.

 

Enkelt og greit.

 

Og ja, man velger det produktet som passer en best. Men det er også greit å vite at man ikke går gjennom en leverandør som går i motsatt retning av det man burde.

 

Og jeg påpekte at for enkelte er dette realiteten. Det kommer an på hvor man er. Mange plasser er det små forskjeller, andre steder er Telia best, andre plasser er Telenor best. Jeg har hatt Telia, Telenor og Ice sine nett og har gjort mine vurderinger basert på hvor jeg bruker telefonen.

 

Påstanden din om at dette kun er en myte er en nedlatende bortforklaring. Tror du ikke vi gjør egne vurderinger? Tror du at vi kun ventet på at du skulle gi oss fasiten?

 

Gjennomsnittet er ikke sannheten for hver individuelle person. Forstår du dette?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forstår Komplett, men de gjorde tabben med å velge Telenor som partner i første omgang. I mine øyne en stor tabbe, og de får se nå hva det betyr. Eneste årsak til at de ikke er aktuelle som min mobilleverandør.

 

 

Tenk på alle kundene de har tjent nettopp fordi de har telenor nett også. Jeg er en av dem som måtte "rømme skipet" når hello ble oppkjøpt av ice og dermed mistet telenordekning.... Og jeg tror ikke jeg er alene.

Lenke til kommentar

Tenk på alle kundene de har tjent nettopp fordi de har telenor nett også. Jeg er en av dem som måtte "rømme skipet" når hello ble oppkjøpt av ice og dermed mistet telenordekning.... Og jeg tror ikke jeg er alene.

 

Klar over at det er mange som ønsker Telenornett, men ikke Telenor. Helt klart at det fremdeles er forskjeller i dekningen, både i deler av Oslo såvel som i distriktene, så om du bor et sted der du "må" ha dem, så er det selvsagt et valg man bare må ta.

 

Men for min del så ville det fremdeles bety at Telenor sitter igjen med mesteparten av pengene jeg bruker på tjenesten, og siden jeg har god dekning de aller fleste plasser jeg drar, så er det helt garantert at jeg velger Telia eller noen som leier seg inn i dems nett.

 

Selv om jeg har Telia, så er jeg fullstendig klar over at de må kjøpe visse tjenester fra Telenor, men så lenge det ikke er hoveddelen, så er det en kamel man ikke kan la være å svelge.

 

Er blant annet CD kabel-kunde fordi det er de som brukers i borettslaget. Liker det ikke helt, men aksepterer det. Leier, så lite jeg får gjort for å få de til å bytte, spesielt siden avtalen ble reforhandlet rundt den tiden jeg flyttet inn. Er derfor sannsynlig at det er ett eller flere år igjen av den avtalen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...