Gå til innhold

Seksuell omgang på Mars kan skape en ny underart av mennesket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At det etter titusenvis av år vil kunne bli ei eiga "rase" av mennesker på grunn av miljøet og særleg den lavare tyngdekrafta er vell openbart? Og det vil garantert ta mykje lenger tid enn det før mars-mennesker blir så analeis at vi kan snakke om ein eigen rase som ikkje kan forplante seg med jord-mennesker.

 

Eg stiller meg derimot tvilsom til at ein vil kunne få ei ny mars-rase særleg mykje raskare enn dersom ein hadde isolert mennesker her på jorda, feks på ei øy. Levevilkåra vil ikkje være så mykje annaleis på mars.

Lenke til kommentar

At det etter titusenvis av år vil kunne bli ei eiga "rase" av mennesker på grunn av miljøet og særleg den lavare tyngdekrafta er vell openbart? Og det vil garantert ta mykje lenger tid enn det før mars-mennesker blir så analeis at vi kan snakke om ein eigen rase som ikkje kan forplante seg med jord-mennesker.

 

Eg stiller meg derimot tvilsom til at ein vil kunne få ei ny mars-rase særleg mykje raskare enn dersom ein hadde isolert mennesker her på jorda, feks på ei øy. Levevilkåra vil ikkje være så mykje annaleis på mars.

Raser kan alltid formere seg innen samme art. Har dem derimot forandret seg så mye at det ikke går lenger har en ny art oppstått. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...