Gå til innhold

GUIDE: Selvbygget spill-PC til 10 000 kroner Se hvilke deler vi ville fylt kabinettet med for 10 000 kroner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Shit, tenk at 10 000 kroners PC nå regnes som "budsjett-PC".

Må jeg dra frem "i mine yngre dager"-kortet som 30-åring?

Jeg syns jeg absolutt loppet meg for en spill-PC til 12000 for åtte år siden.

 

Men for åtte år siden kosta en ekstra stor kebab i nabosjappa her 45kr. Nå koster den 90, så regnet i kebab blir det som om du skulle brukt 24000 på pc i dag.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Dette systemet sliter allerede i spill der man bruker en del minne og gud forby om du kjører litt mer programvare samtidig som chattetjenester og videostreaming mens du spiller, da sliter du.

Personlig ser jeg at omtrent 16gb minne er nå det vi bør tenke på som standard og sammen med en god og kjapp SSD vil gi oss en god opplevelse.

Lenke til kommentar

fleste gamere jeg vet om ville aldri ha gått for I5... de ville ha gått for I7 eller bedre... + som veldig mange sier kjøp kabinett brukt kan spare mye penger, os har man vel liggende ett sted, og hvem har ikke en tv rundt disse tidene. et helt vanlig tastatur og mus kommer man mye lengere med enn å bruke mye peng på sånt, trenger egentlig ikke å ha en ssd kan bruke hdd isteden som kan bli billigere + mere lagring for samme pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...