Gå til innhold

Nå kan du laste ned alt som Apple har lagret om deg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så nok en gavepakke til hackerne pga GDPR. Hva er det første en som har hacket kontoen din gjør? Før du har mulighet til å bytte passord, har hackeren lastet ned alle dine personlige data via et kjapt klikk. Skal ikke se bort fra at det blir laget mange skript rundt omkring nå som automatisk laster ned dataene fra både FB, Google og Apple i en fei. Takk GDPR, jeg føler meg mye tryggere nå som alle tjenester implementerer en rask måte å hente ned alt om meg på..

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Takk GDPR, jeg føler meg mye tryggere nå som alle tjenester implementerer en rask måte å hente ned alt om meg på..

 

Ein del av GDRP er moglegheita til å kunne slette alt som selskapa har lagra om deg og. So med litt flaks so er det rett og slett berre å logge inn på denne portalen, slette alt, so kan crackerane laste ned alt dataen som ikkje eksisterer.

Lenke til kommentar

 

Takk GDPR, jeg føler meg mye tryggere nå som alle tjenester implementerer en rask måte å hente ned alt om meg på..

 

Ein del av GDRP er moglegheita til å kunne slette alt som selskapa har lagra om deg og. So med litt flaks so er det rett og slett berre å logge inn på denne portalen, slette alt, so kan crackerane laste ned alt dataen som ikkje eksisterer.

Når skal du gjøre det da? Du vet jo ikke når passordet ditt kommer på avveie...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så nok en gavepakke til hackerne pga GDPR. Hva er det første en som har hacket kontoen din gjør? Før du har mulighet til å bytte passord, har hackeren lastet ned alle dine personlige data via et kjapt klikk....

 

Det er derfor du har to-faktor autentisering.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...