Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvordan rengjøre høyttalergitter?


TMB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker en myk børste (type rund malekost) dyppet i interiørrens/apc/såpe. Børster på, lar det virke og tørker av med en fuktig microfiberklut. Gjentas flere ganger hvis det trengs.

Har du tenkt på at det du sprayer på samt det du børster av kan havne på elementet i høytaleren og trolig ødelegge denne på sikt? Dette er så absolutt ikke anbefalt hvis man skal gjøre det skikkelig. 

 

Finn heller ut hvordan dette gitteret er festet og ta det av for rengjøring. 

 

Jeg vil tro gitteret sitter godt, men begynn og pirke det opp i en av hjørnene og gå rundt. Søk litt på nettet og se om du finner svar etc. 

Lenke til kommentar

 

Jeg bruker en myk børste (type rund malekost) dyppet i interiørrens/apc/såpe. Børster på, lar det virke og tørker av med en fuktig microfiberklut. Gjentas flere ganger hvis det trengs.

Har du tenkt på at det du sprayer på samt det du børster av kan havne på elementet i høytaleren og trolig ødelegge denne på sikt? Dette er så absolutt ikke anbefalt hvis man skal gjøre det skikkelig.

 

Finn heller ut hvordan dette gitteret er festet og ta det av for rengjøring.

 

Jeg vil tro gitteret sitter godt, men begynn og pirke det opp i en av hjørnene og gå rundt. Søk litt på nettet og se om du finner svar etc.

Hvis du leser innlegget en gang til så ser du at det ikke er noe spraying involvert. Ingenting havner på elementet.

 

Det er helt tullete å skulle fjerne gitteret hver gang man skal vaske en liten flekk. Dessuten så er ofte gitteret limt fast og man risikerer å knekke fester og ødelegge dørtrekket hvis man ikke vet hva man gjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...