Gå til innhold

Nå kan du spille som Thanos i Fortnite


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fortnite er ikke det største spillet. Hvor får du faktene dine ifra? Twitch.tv?

Ta spillet «League of legends» for eksempel, 67 millioner månedlige spillere, opp til 100mill noen måneder.

Ikke glem Asia Torstein.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fortnite må være verdens kjedligste spill! Kan ikke skjønne at noen gidder å bruke tid på noe slikt hjerneløst søppel!!

Enig der. Bare de kunne fjerne den byggedelen hadde det vært ok..

 

Hver j**** gjøk du møter på bygger ei rønne på null komma niks for å unngå å bli drept. Skulle likt å se hver enkelt av kidsa 1v1 uten å bygge noe som helst.. :hrm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Fortnite må være verdens kjedligste spill! Kan ikke skjønne at noen gidder å bruke tid på noe slikt hjerneløst søppel!!

Enig der. Bare de kunne fjerne den byggedelen hadde det vært ok..

 

Hver j**** gjøk du møter på bygger ei rønne på null komma niks for å unngå å bli drept. Skulle likt å se hver enkelt av kidsa 1v1 uten å bygge noe som helst.. :hrm:

 

At du er så gammel at du ikke kan multitaske er ikke vår feil.... :lol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Fortnite må være verdens kjedligste spill! Kan ikke skjønne at noen gidder å bruke tid på noe slikt hjerneløst søppel!!

Enig der. Bare de kunne fjerne den byggedelen hadde det vært ok..

 

Hver j**** gjøk du møter på bygger ei rønne på null komma niks for å unngå å bli drept. Skulle likt å se hver enkelt av kidsa 1v1 uten å bygge noe som helst.. :hrm:

Og der forklarte du skillgap'et :)

Lenke til kommentar

 

har såvidt hørt om fortnite, men vet ikke helt hva det dreier seg om da.

Men hvem er Thanos?

Jeg pusher 40 og vet hva slags karakter "Thanos" er. Lever du under en stein?

 

Har det noengang slått deg at ikke alle her i verden har samme kunnskap og interesse for akkurat det du har? 

Kanskje jeg lever under en såkalt "stein" siden jeg mildt sagt gir faen i Marvel superhelter, men det betyr da at du lever i en boble.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

har såvidt hørt om fortnite, men vet ikke helt hva det dreier seg om da.

Men hvem er Thanos?

Jeg pusher 40 og vet hva slags karakter "Thanos" er. Lever du under en stein?

 

Har det noengang slått deg at ikke alle her i verden har samme kunnskap og interesse for akkurat det du har? 

Kanskje jeg lever under en såkalt "stein" siden jeg mildt sagt gir faen i Marvel superhelter, men det betyr da at du lever i en boble.

 

Jeg har ikke interesse for Marvelfilmer, har heller ikke sett den siste. Jeg har bare øynene åpne når jeg browser.... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...