Gå til innhold

Her pleier vi å få fisk, men ikke denne gangen.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott stemningsbilde med fugel og fjell. Nå mere vår enn vinter på Andøya og linerlen er ved jobb ?

 

Mvh Leif ?

 

Er du heldig får du tatt bilde av linerla i løpet av arbeidsdagen. Du får da faktisk timelønn når du tar bildet. Er det ikke det man kaller for å være proff?

Takk for hyggelig kommentar.

Lenke til kommentar

Hei Oddvar! Hva er den lille krusedullen i vannet nede til venstre? Er det bare en speiling fra staken ? Det sålitt merksnodig ut. Ellers et deilig og fredelig bilde som gir ro i sjela.:)

 

Hei, jeg så denne merkelige speilingen som kom og gikk avhengig av bølgene og bestemte meg for å vente på at den skulle vise seg igjen. Flaks at jeg klarte det, fordi bølgen måtte være helt riktig og jeg måtte være plassert på riktig sted samtidig.

En morsom effekt som jeg aldri tidligere har lagt merke til.

Thank you for your nice comment (for å si det på Leifisk).

Mvh.Oddvar

Lenke til kommentar

Ikke meget sommerstemning over dit billede her...:-D ligner noget fra Grønland af ..Smukt med spejlingerne i vandet vh Suss

 

Ikke mye grønnfare i naturen enda, men bare vent du.

Vi hopper gjerne over våren her oppe og pang, er det plutselig full sommer.

Takk for koselig tilbakemelding

Mvh.Oddvar

Lenke til kommentar

 

Flott stemningsbilde med fugel og fjell. Nå mere vår enn vinter på Andøya og linerlen er ved jobb

 

Mvh Leif

Er du heldig får du tatt bilde av linerla i løpet av arbeidsdagen. Du får da faktisk timelønn når du tar bildet. Er det ikke det man kaller for å være proff?

Takk for hyggelig kommentar.

 

 

Bare hyggelig ! Linerlen var borte idag, men håper den snart er tilbake. Har fått unger de senaste to årene i en ventil. God tirsdag.

 

Mvh Leif  :cool: 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...