Gå til innhold

– Dør du i rødsonen er du ikke en veldig god spiller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

 

 

 

undefined

Det er godt mulig, jeg er ikke så god på magi. Og jeg ser ikke ironien.

 

Tydeligvis så har Internett feil, med mindre de deler din mening, da er det alltid rett.

 

Det var ikke hva jeg skrev.

Det var ikke min mening som ble diskutert, men Greene's.

Du trakk frem en Reddit post som argument for at redzone burde forsvinne. Helt greit at det oppsummerer din holdning, men dersom det var et argument for hvorfor redzone burde forsvinne, endret heller ikke denne reddit-tråden mitt synspunkt.

 

Reddit postene gjør ikke så mye annet enn å påpeke hvor merkelig kommentarene til Greene var.

Kan oppsummere det for det, for dette var tydeligvis vanskelig:

 

"De som dør til redzone er dårlige. De gode vil utnytte dekket lyden redzonen gir, med mindre de blir truffet av en tilfeldig bombe, da er de ikke lenger gode, men dårlige".

 

Så Greene's tanker om redzone kan oppsummeres med at de gode er de som har flaks, de dårlige er de uheldige.

Er det virkelig en grei mekanikk å ha i et spill?

 

I tillegg har vi hele "redzone" er der for å forhindre camping, når camping er det sikreste strategien. 

 

Og jo, det var det du skrev:

 

 

Litt sånn symptomatisk for nettbrukere/spillere; "Jeg og flere hundre med meg synes noe er dumt, så derfor må dere høre på oss!".

Nevermind at det er flere millioner som spiller spillet og IKKE har et problem med det

 

Du ugyldiggjør først den ene delen av meningene, og så gyldiggjør alle de som har en annen.

Begge er nettbrukere/spillere, hvorfor har den ene mer rett enn den andre?

For å poengtere det ekstra bruker du "flere hundre" og så "flere millioner", men her har du kanskje tall å vise til?

Lenke til kommentar

 

Litt sånn symptomatisk for nettbrukere/spillere; "Jeg og flere hundre med meg synes noe er dumt, så derfor må dere høre på oss!".

Nevermind at det er flere millioner som spiller spillet og IKKE har et problem med det.

Ironien i denne posten er magisk.

Ha ha det var en av de bedre

Lenke til kommentar

 

 

 

 

undefined

Det er godt mulig, jeg er ikke så god på magi. Og jeg ser ikke ironien.

 

Tydeligvis så har Internett feil, med mindre de deler din mening, da er det alltid rett.

 

Det var ikke hva jeg skrev.

Det var ikke min mening som ble diskutert, men Greene's.

Du trakk frem en Reddit post som argument for at redzone burde forsvinne. Helt greit at det oppsummerer din holdning, men dersom det var et argument for hvorfor redzone burde forsvinne, endret heller ikke denne reddit-tråden mitt synspunkt.

 

Reddit postene gjør ikke så mye annet enn å påpeke hvor merkelig kommentarene til Greene var.

Kan oppsummere det for det, for dette var tydeligvis vanskelig:

 

"De som dør til redzone er dårlige. De gode vil utnytte dekket lyden redzonen gir, med mindre de blir truffet av en tilfeldig bombe, da er de ikke lenger gode, men dårlige".

 

Så Greene's tanker om redzone kan oppsummeres med at de gode er de som har flaks, de dårlige er de uheldige.

Er det virkelig en grei mekanikk å ha i et spill?

 

I tillegg har vi hele "redzone" er der for å forhindre camping, når camping er det sikreste strategien. 

 

Og jo, det var det du skrev:

 

 

Litt sånn symptomatisk for nettbrukere/spillere; "Jeg og flere hundre med meg synes noe er dumt, så derfor må dere høre på oss!".

Nevermind at det er flere millioner som spiller spillet og IKKE har et problem med det

 

Du ugyldiggjør først den ene delen av meningene, og så gyldiggjør alle de som har en annen.

Begge er nettbrukere/spillere, hvorfor har den ene mer rett enn den andre?

For å poengtere det ekstra bruker du "flere hundre" og så "flere millioner", men her har du kanskje tall å vise til?

 

Jeg er helt enig i at Greene's kommentar var merkelig. Er det kun det du ønsker å påpeke, eller mener du det er et argument for at Redzone skal bort? "Greene svarte dårlig for seg, ergo bør Redzone forsvinne."

 

Nei, det er en forskjell. på brukerne her. Det finnes millioner av spillere som ikke har engasjert seg for å bli kvitt redzone, men aksepterer produktet som det er.

Kritikere er som regel mer høylytte enn de som godtar eller faktisk liker produktet som det er. Det betyr ikke at kritikerne representerer flertallet.

Tall kan du få. Fant ikke Reddit-saken, men du kan kanskje lenke?

Det er solgt mer enn 30 000 000 PUBG utgaver. xxxxx reddit-brukere er misfornøyd med redzone (lenke kommer).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...