Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker hun meg? eller er hun en dårlig og useriøs venn?


Anbefalte innlegg

God kveld!

 

Mann i 20årene her!

 

Det har seg sånn at jeg har likt en jente, men følelsene er litt frem og tilbake.

 

Den siste tiden,ca siste måneden, har hun tatt mye kontakt, vil stadig ut på kjøretur, innom MCern osv. Dette er jo veldig hyggelig! Hun gir meg mye god oppmerksomhet, og den er annerledes enn fra andre jenter. 

 

I dag avlyste jeg en avtale med henne, og etter det har hun ikke svart på meldingen jeg sendte, hun svarer heller ikke på snapchat.  Jeg maser ikke på henne, jeg har annet å gjøre, men synes det er merkelig at hun ble så "kald" mot meg. 

 

Vet hun har likt en fyr, hørte det fra noen andre, men det ble aldri de to. Regnet egentlig med at hun ikke var interessert i meg, men har til tider vært usikker.

 

Før hun ble "kald" ville hun henge hele tiden, og bare oss to alene. Vanskelig å si hva hun vil, og jeg skjønner at det er like vanskelig, om ikke vanskeligere for dere, å tolke signalene hun sender ut. Det jeg er 100% sikker på er at i det jeg avlyste, skjedde det noe med henne. 

 

Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg vil, jeg har ikke følelser for henne, men jeg merker et eller annet der. Noe må det være i og med at jeg lager en tråd om det.

 

Her om dagen fikk jeg en god nyhet, første reaksjonen var " dette skal feires! :) " . Hun har også veldig god kontroll på planer jeg har og når jeg jobber, aldri opplevd at andre har hatt det. Så hun er interessert i livet mitt, og det er jo fint. Jeg mistenker at om det er noe hun har for meg, så er vi på samme stadiet, vi er usikre hvor vi vil. Antar hun hadde vært direkte med meg hvis jeg var av interesse, men hvis hun er usikker, så blir man naturlig nok litt mer forsiktig?

 

Har tidligere opplevd litt flørting, men det er lenge siden. 

 

 

Mitt spørsmål er, hvordan vet jeg om "såret" henne? Er hun interessert? 



Anonymous poster hash: 8198e...c4b
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvsagt har du følelser for henne. Blir hun såret og kald hvis du avlyste en avtale med god grunn så sparer du deg mye dramatikk i fremtiden ved å avslutte dette nå.

 

Ellers høres du litt treg ut. Å tilbringe tid sammen med en jente så lenge uten å gjøre et fremstøt er veldig lenge. Den enkleste måten å finne ut om en jente liker deg på den måten er nettopp å gjøre et fremstøt. Ta på henne. Kyss henne. Reaksjonen på dette gir deg svaret ditt.

 

At hun liker deg virker det ikke å være noen tvil om, men om hun vil noe mer er kanskje usikkert, skjønt det høres ut som du har gode sjanser. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selvsagt har du følelser for henne. Blir hun såret og kald hvis du avlyste en avtale med god grunn så sparer du deg mye dramatikk i fremtiden ved å avslutte dette nå.

 

Ellers høres du litt treg ut. Å tilbringe tid sammen med en jente så lenge uten å gjøre et fremstøt er veldig lenge. Den enkleste måten å finne ut om en jente liker deg på den måten er nettopp å gjøre et fremstøt. Ta på henne. Kyss henne. Reaksjonen på dette gir deg svaret ditt.

 

At hun liker deg virker det ikke å være noen tvil om, men om hun vil noe mer er kanskje usikkert, skjønt det høres ut som du har gode sjanser. :)

Hei!

 

Ja, jeg er enig i at jeg er treg, jeg tør ikke å ta første steget. Problemet er at vi er gode venner og da er frykten for å ødelegge et godt vennskap tilstede. Jeg har tidligere prøvd å gi en komplimenter, men hun reagerer veldig rart. Vi var på fest sammen rett etter jul, fortalte henne at hun så veldig bra ut, men da ble hun veldig merkelig, virket brydd. 

 

Ja, hun liker meg godt som venn, det er jeg helt sikker på. Veldig merkelig at hun er så "kald" og "varm", er ikke første gangen jeg har opplevd at hun trekker seg litt unna for å så gi meg masse oppmerksomhet igjen. 

 

Jeg har pratet med noen venner om dette, og de mener jeg absolutt ikke burde inngå en forhold med dama, rett og slett fordi hun virker litt sleip, og at jeg fortjener bedre. 

 

Årsaken til at jeg er litt usikker på hva jeg føler for henne er rett og slett at jeg ikke har sommerfugler i magen, jeg er ikke nervøs rundt henne, noen ganger gir jeg blanke faen i dama, mens andre ganger analyserer jeg henne. Egetnlig er jeg ikke fan av å henge med ho alene, liker best å henge med hun hvis vi er flere. Samtalene kan bli litt kjederlige, ikke alltid vi vet hva vi skal snakke om, og jeg føler vi ofte kjemper litt for å holde samtalene gående, men dette skjer bare i perioder. Relasjonen vi har er ganske så god, samspillet kunne dog kanskje vært litt bedre til tider. 

 

Men takk for svar! :) Flott å få andres perspektiv på saken!

 

 

Anonymous poster hash: 8198e...c4b

Lenke til kommentar

Du må ikke la jenter styre humøret eller hverdagen din. At du fikk en positiv melding som skal feires tyder på det..

Jenta skal ikke avgjøre om du har en dårlig dag eller ikke, du har det like bra uten henne, du er gevinsten. Husk det. Da fremstår du automatisk mye mindre needy.

 

At hun er kald fordi du avlyste en avtale høres overanalysert ut. Hadde du en god grunn burde ikke det være noe tema engang.

Slutter hun å svare deg pga det så lar du henne bare være.

 

Er hun interessert tar hun kontakt igjen. Du har ikke gjort noe feil.

Lenke til kommentar

Typisk prokrastineringsjenter som også holder deg på gress.

Bare å droppe den rypa, eller:

Hvis du vil noe seriøst med henne, kanskje bare ha en fantastisk sommer med regelmessig sex og deilig forelskelse. Da bør du ta en prat med henne og spørre hva hun egentlig vil og kanskje om hun er villig å bruke 100% oppmerksomhet på deg i noen måneder for å se hvilken vei det tar om høsten.

 

Skitt fiske!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Typisk prokrastineringsjenter som også holder deg på gress.

Bare å droppe den rypa, eller:

Hvis du vil noe seriøst med henne, kanskje bare ha en fantastisk sommer med regelmessig sex og deilig forelskelse. Da bør du ta en prat med henne og spørre hva hun egentlig vil og kanskje om hun er villig å bruke 100% oppmerksomhet på deg i noen måneder for å se hvilken vei det tar om høsten.

 

Skitt fiske!

Tolker svaret ditt som at jeg god grunn til å være usikker på hvor hun vil. 

Faktisk ikke tenkt tanken på at hun prokastinerer. 

 

 Tror jeg hadde fått til svar at hun ikke var interessert, men det kan være pga at burde løfte selvtillitten min litt opp. 

Skal spørre om hun blir med på middag, så få ut hvor vi står ;) Så dropper jeg henne hvis jeg ikke for noe tydlig svar. Må ta motet til meg.

 

 

Anonymous poster hash: 8198e...c4b

Lenke til kommentar

Du må ikke la jenter styre humøret eller hverdagen din. At du fikk en positiv melding som skal feires tyder på det..

Jenta skal ikke avgjøre om du har en dårlig dag eller ikke, du har det like bra uten henne, du er gevinsten. Husk det. Da fremstår du automatisk mye mindre needy.

 

At hun er kald fordi du avlyste en avtale høres overanalysert ut. Hadde du en god grunn burde ikke det være noe tema engang.

Slutter hun å svare deg pga det så lar du henne bare være.

 

Er hun interessert tar hun kontakt igjen. Du har ikke gjort noe feil.

Helt enig med deg ! Du er gevninsten, ts.

 

Ikke bry deg, hvis hun påvirker deg, burde du også påvirke henne. Er en mulighet for at hun hadde gledet seg og ble skuffet,ikke alltid det er lett å skjule skuffelser.

Endret av Tarzan93
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...