Gå til innhold

Hvor masse vil Sendo X koste?


Andly

Anbefalte innlegg

Tøft!

Nå gleder jeg meg til Sendoen kommer! :p

På den tror jeg man kan skifte menyer slik at man kan velge mellom oversiktlig(som SE har laget på de nyeste) og mere som samsung-telefoner og sånt.... Visst du skjønner hva jeg mener.... :green: Kan man gjøre slik på 6600?

(Kanskje det er bare tull det jeg har hørt...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, dette er jo ikke kjipt da.. dette er en konge tlf, camcorder på mobil er ikke noe man kan skryte av, men det kan hende at de kommer/eller det finnes programmer som gjør at du kan filme dødslenge uten å stoppe, men hvis den bare kan ta 15 sek av gangen så er det ikke så ille, man kan bare ta 15 sek, lagre og 15 sek til og lagre osv! da får du med deg meste!§

Lenke til kommentar

For min del gjør ikke det noe, men ett minutt eller to hadde jo ikke skadet... :green:

Jeg burde bare være glad over det er det på den i det hele tatt :laugh: .

For selfølgelig er det veldig gøy med en gang, men etter litt blir det sikkert ikke brukt så mye...

 

Og ja, det hadde vært tøft med et megapixsel-kamera :yes:

Men som du sier, det blir jo det beste.....

ikke noe å klage på :green: Den har jo STEREO! :thumbup: Det er tøft for meg iallefall.

Lurer på om skjermen kommer til å bli like skarp som E700....

Lenke til kommentar

Samsung er jo drit kjent for å lage veldig gode skjermer, men jeg kjenner ikke så mye til sendo! Kanskje de lager bra skjermer, men jeg tror dette er den første farge skjerm mobilen til sendo. Så jeg vet egentlig ikke, men blir ikke forundret om den er like bra!!

 

Det kulste med mobilen er vel at den har stero høytalere og sin engen grafikk CPU som gjør bildene bedre!!!

Endret av bassmania
Lenke til kommentar
Sendos PR-ansvarlige, Tanya Pedashenko, har bekreftet ovenfor amobil.no at Sendo X vil lanseres i Norge en gang i løpet av første kvartal.

 

 

Tipper at den vil komme rundt februar...Den har allerde kommet ut i England(tror jeg) Har også hørt at SX1 kommer rundt februar!

Endret av bassmania
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...